Πετάμε για Στρασβούργο ( 2 ) Συνέντευξη με την ευρωβουλευτίνα μας Πωλίνα Καψάλη



Όπως και στη Βίβιαν Μελικόκη, θέσαμε υπ' όψιν και της Πωλίνας Καψάλη, της Γ΄ τάξης, που αυτή τη στιγμή πιθανώς πετάει επιστρέφοντας απ' το Στρασβούργο, ένα μικρό ερωτηματολόγιο. Η Πωλίνα μάς απάντησε πρόθυμα...


...Άλλωστε η προθυμία είναι μία από τις πολλές αρετές της. Παιδί της θεωρητικής κατεύθυνσης με καλλιτεχνικές ανησυχίες, ευαίσθητο, δραστήριο, σεμνό και ταυτόχρονα δυναμικό, συμμετέχει από την Α΄ Λυκείου στις σημαντικότερες εκδηλώσεις του σχολείου και είναι ιδιαίτερα αγαπητή στους συμμαθητές της.


Επειδή, όμως, έχει και ένα μεγάλο ελάττωμα ( κοκκινίζει εύκολα..), σταματάμε τα κομπλιμέντα και παραθέτουμε τη συνέντευξη:




Γεια σας. Πώς τα καταφέρατε και τα καταφέρατε;
Δεν ξέρω! Πάντως, είμαι πολύ χαρούμενη που τα κατάφερα.


Δηλαδή, ποιο νομίζετε πως είναι το μυστικό της συγκεκριμένης επιτυχίας σας;
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιο μυστικό. Απλά, διάβασα ορισμένα πράγματα για την Ε.Ε, κατανόησα κάποιες λειτουργίες της και έγραψα την άποψή μου σχεδτικά με τη μέχρι τώρα προσφορά της και τις προκλήσεις που είναι απαραίτητο να αντιμετωπίσει.


Γιατί θελήσατε να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό αυτό; Για την τιμή και τη δόξα;;
Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ στο εξωτερικό και σκέφτηκα ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία. Επίσης, σκέφτηκα ότι αυτή είναι μια από τις λίγες δυνατότητες που θα έχω για να βρεθώ στο Ευρωκοινοβούλιο.


Τι περιμένετε από το ταξίδι στο Στρασβούργο; Τι νομίζετε πως έχει να σας προσφέρει;
Πιστεύω ότι θα μου προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, γιατί θα βρεθώ στο Ευρωκοινοβούλιο μαζί με συνομηλίκους μου απ'όλες τις χώρες της Ε.Ε και θα ανταλλάξουμε απόψεις πάνω σε σημαντικά θέματα.Επίσης, θα έχω την ευκαιρία να βρεθώ σε μία ξένη χώρα και να έρθω σε επαφή με ένα διαφορετικό απ' το ελληνικό περιβάλλον.



Πώς σκέφτεστε τον εαυτό σας μέσα στην Ευρωβουλή; Ποια θέματα θεωρείτε πως αξίζει τον κόπο να θίξετε, να ενημερώσετε τους ευρωπαίους συναδέλφους σας γι' αυτά;
Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να θίξω το ζήτημα της καταστροφής του φυσικού περιβάλλοντος. Έχει λάβει στις μέρες μας ανεξέλεγκτες διαστάσεις και εμείς οι άνθρωποι επηρεαζόμαστε άμεσα απ' αυτό. Γι' αυτό και πρέπει να βρεθούν άμεσοι και αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης της καταστροφής.


Στις προσωπικές συζητήσεις σας με τους ευρωβουλευτές πώς θα παρουσιάσετε την Ελλάδα; Ποια πράγματα από τη χώρα σας σας αρέσουν και ποια σας πληγώνουν;
Θα παρουσιάσω τόσο τα θετικά στοιχεία της όσο και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Δεν μπορώ να προσδιορίσω τι ακριβώς είναι αυτό που μου αρέσει. Πάντως, την αγαπάω τη χώρα μου. Αυτό που με πληγώνει είναι το γεγονός ότι αυτοί που κυβερνάνε τη χώρα αυτή δε δείχνουν να ενδιαφέρονται να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικό τρόπο τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Κυρίως, δε φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον για εμάς, τους νέους.

Αφού έχετε γνώμη για την ευρωβουλή, θα έχετε και για το σχολείο μας: Αναφέρετέ μας τις αρετές και τις αδυναμίες που βλέπετε να έχει ( την αλήθεια, ε;! ) και, αν έχετε, κάποια πρόταση ώστε να βελτιωθεί η λειτουργία του.
Πιστεύω ότι το σχολείο μας τα έχει όλα. Συγκριτικά με άλλα σχολεία είναι ικανοποιητικά εξοπλισμένο ( βιβλιοθήκη, εργαστήρια..) και διοργανώνει ενδιαφέρουσες δραστηριότητες ( πολιτιστικές εκδηλώσεις, περιβαλλοντική ομάδα κα.) Το πιο σπουδαίο πράγμα, βέβαια, που κατά την άποψή μου έχει καταφέρει να δημιουργηθεί είναι ένα ζεστό κλίμα.


Μιλήστε μας για σας. Ποια τα ενδιαφέροντά σας; Ποια τα όνειρά σας για τη συνέχεια της ζωής σας;
Παρόλο που αυτή τη χρονιά δεν έχω και πολύ χρόνο, δυστυχώς ( για ευνόητους λόγους ), προσπαθώ να ξεκλέβω λίγο, για να ασχολούμαι με τη μουσική, που την αγαπάω πάρα πολύ. Γενικά, μου αρέσει να βλέπω ταινίες και να διαβάζω βιβλία. Τα όνειρά μου για τη συνέχεια της ζωής μου είναι πολλά. Τα κυριότερα; Να περάσω στη σχολή που μου αρέσει, να συνεχίσω να ασχολούμαι με τη μουσική και να βελτιωθώ σ' αυτήν.

Ευχαριστούμε πολύ!



Να προσθέσουμε μόνο πως τα κορίτσια μας της Ευρωβουλής μάς έχουν υποσχεθεί άμα τη αφίξει τους ρεπορτάζ με εντυπώσεις και φωτογραφίες από το ταξίδι τους.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις