Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

...και κοιτώντας έξω...



Ζωγραφική, κολάζ, ήχος, εικόνες,

απαγγελίες, ξανά απαγγελίες , δοκιμές , ξανά δοκιμές (και ξανά…!) ,

ιδέες, φαντασία, διαφωνίες (;) ,

προτάσεις, προσπάθεια,διστακτικότητα, ενθουσιασμός

...και... το αποτέλεσμα ….

Αυτό που βλέπετε!



video


Όπως «είδαν» και όπως αισθάνθηκαν τον Ελύτη,

η Λυδία και η Ρομίνα της Β΄Λυκείου!


Και τα διαδικτυακά μας "μπράβο" στις δημιουργούς!

11 σχόλια:

  1. Μπράβο στις συμμετέχουσες Λυδία και Ρομίνα και στη κ. Τζέτζου που όπως φαντάζομαι είναι ο ηθικός αυτουργός του εγχειρήματος.Μπράβο και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. bravo sta dio koritsia tn Lidia kai kai tn Romina gia tn toso omorfi apagelia.itan gemati sinesthimata!
    oso gia tin itthiki autourgo den exo na po kati kainourio prosopika.ena megalo euxaristo os palios mathitis nomizo oti einai to kalitero.
    sinexiste etsi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαύσαμε τρυφερότητα και ευαισθησία!
    Συγχαρητήρια στα παιδιά κια στη δασκάλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και το αποτέλεσμα,
    εξαιρετικό.
    Συγχαρητήρια Λίλα για τη δουλειά σας.
    Να υποθέσω ότι παίζεις στα δάχτυλα το ulead; Μ` άρεσε πολύ το εφέ στο τελείωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στων ανθρώπων τις χαρές που "μιαίνουν τα σπλάχνα των τεράτων".Σ'αυτά τα παιδιά που άκουσαν την "κραυγή",που είδαν την "Γκουέρνικα",που κοίταξαν έξω με τον τρόπο που Μαγκρίτ.Σ'αυτή τη δασκάλα που τους έμαθε να ακουν,να βλέπουν,να αμφιβάλλουν,να νοιώθουν κ' να στοχάζονται,στηρίζουμε την πίστη πως θα γράψουν τα δικά τους συνθήματα στους τοίχους των πόλεων κ' στης ζωής τους το ανάκρουσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλα Συγχαρητηρια σε ολους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έκλεψα λίγες απ' τις στιγμές που το κείμενο περιγράφει. Ας είναι καλά οι φωτοτυπίες που πήγα να βγάλω στο πίσω "καμαράκι". Δεν ξέρω πώς να περιγράψω την εικόνα και τη συγκίνηση που αυτή προκαλεί. Ένας καθηγητής και δυο παιδιά σκυμμένοι με προσήλωση στην οθόνη του υπολογιστή. Ψιθυρίζουν, επιλέγουν, συναποφασίζουν, συζητάνε, δοκιμάζουν και ξαναδοκιμάζουν. Δεν τολμώ να διακόψω - μ' όλες τις κακές μου συνήθειες..Δεν ξέρω καν με τι ασχολούνται. Αισθάνομαι, περισσότερο, πως πετυχαίνω μια πολύ όμορφη στιγμή της εκπαίδευσης. Στον αντίποδα. Της αγριάδας, της αδιαφορίας, του και τι έγινε.
    Και να που βλέπω το αποτέλεσμα εδώ. Και που βρίσκω την ευκαιρία να επαινέσω και να ευχαριστήσω.

    Λυδία, Ρομίνα, τώρα ξέρετε..:-)

    ΥΓ. Λίτσα, Λίλα, τι είναι, βρε παιδιά, το ulead; Πώς θα γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να πω εγώ τώρα για τη Λίλα...για την ευαισθησία της..την αισθητική της...τον τρόπο της να εμπνέει τους μαθητές της...
    Πάλι μας αφήσατε άφωνους
    κ.Τζέτζου!!!
    Μπράβο και στα παιδιά που κατάφεραν να "συντονιστούν" με την καθηγήτριά τους και μας έδωσαν αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα.
    (Διονύση, η απορία σου είναι και δική μου. Θα μας διαφωτίσει κάποιος;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστούμε όλους πολύ για τα πολύ καλά και ενθαρρυντικά λόγια σας!

    Να κάνω κάποιες αναγκαίες διευκρινίσεις:
    Μετά τις πρώτες «οδηγίες πλεύσης» και τις πρώτες σχετικές δοκιμές , τα παιδιά πήραν την κατάσταση (λέγε με ulead ) στα χέρια τους.
    Εισαγωγή εικόνων, ήχου, στίχων, επιλογή εφέ,
    χρωμάτων κτλ πολύ γρήγορα ήταν παιχνιδάκι γι αυτά
    (να μην πούμε για τις επιλογές που βρήκαν μόνες τους και που εγώ αγνοούσα!)

    Να πω επίσης, πόσο «έτοιμες» έρχονταν σε κάθε συνάντηση , με υλικό δικό τους (φυσικά δικό τους το κολάζ και η ζωγραφική) και
    προτάσεις,
    πόσο αλληλοβοηθούνταν και έβρισκαν διευκολυντικά «κολπάκια» για να ξεπεραστούν κάποιες δυσκολίες (πχ στην απαγγελία, ευχαριστούμε Λυδία! )
    πόσο καλή διάθεση είχαν στις συναντήσεις
    και πόσο δεν υπολόγιζαν το χρόνο προκειμένου
    να γίνει καλή η παρουσίαση
    (εντάξει Ρομίνα, δική μου η αδυναμία για τη μικρή έλλειψη συντονισμού!)


    Νίκο,
    Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια, χαιρόμαστε που σου άρεσε. Όπως κατάλαβες , οι ειδικοί βρίσκονται στον κάτω όροφο , μπορείς να τις συναντήσεις για να σου λύσουν κάθε απορία!

    Δημήτρη,
    Ναι, είδες πόσο ατμοσφαιρικές είναι στην απλότητά τους οι απαγγελίες των παιδιών!

    Πάντα κοντά –και- στην ποίηση, Δημήτρη! Σε χαιρόμαστε!

    Στέλλα,
    Ευχαριστούμε , Στέλλα,
    Μια αγκαλιά λουλούδια!


    Λίτσα,
    Όπως κατάλαβες, Λίτσα, άλλοι παίζουν το προγραμματάκι στα δάχτυλά τους (και το εφέ του τέλους, δική τους επιλογή!)
    Και πάλι συγχαρητήρια και στους δικούς σας μικρούς καλλιτέχνες!

    Άννα,
    Ευχαριστούμε και επιστρέφουμε με πολλή αγάπη τα καλά λόγια
    στη διακριτική, ουσιαστική, ευαίσθητη παρουσία της καλής μας Άννας.

    ΗnH
    Ευχαριστούμε πολύ!
    Και… καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου! (καλά έχω καταλάβει;)



    Διονύση και Ειρήνη
    Το ulead , είναι ένα πρόγραμμα για να φτιάχνει κανείς βιντεάκια και έχει αρκετές δυνατότητες.
    Όσοι πιστοί…


    Διονύση,
    Πραγματικά μια πολύ όμορφη συνεργασία !
    Χρόνια τώρα στήνεις εσύ πολλές πολύ όμορφες συνεργασίες με τους «μουσικούς» σου –για να αναφερθώ σε έναν τομέα-. (ε, Δημήτρη;;;!!! πόσο σας «ζηλεύουμε»)

    Και… φυσικά, Διονύση, το ulead σε περιμένει με ανυπομονησία!


    Ειρήνη,

    Ευχαριστώ πολύ, Ειρήνη, αλλά εσείς κι αν μας έχετε αφήσει κατά καιρούς άφωνους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ναι καλα καταλαβατε.. δινω εξεταστικη!!!ευχαριστω πολυ!!!!!!!
    συγχαρητηρια και παλι (διοτι την προηγουμενη εγραψα λιγο βιαστικα), τετοιες προσπαθειες ειναι αξιοθαυμαστες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. HnH
    Καλό κουράγιο, λοιπόν,στη μελλοντική συνάδελφο και πάλι ευχαριστούμε για τα καλά λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιό μας στοχεύει στη συμμετοχή, τη συζήτηση, την ανταλλαγή, την έκφραση απόψεων και ιδεών, γι' αυτό και τα σχόλιά σας είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα:-)