ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ


                                 Μπορς...                                          με μια σημαντική προσωπικότητα

    Η αγαπημένη μου προγιαγιά , Ναταλία , έζησε δυστυχώς την φρίκη του δευτέρου παγκόσμιου πολέμου .Αναγκάστηκε να εγκατασταθεί στο Β.Καζακστάν για να μην υπάρξει κίνδυνος εκτέλεσης . Η προγιαγιά μου τότε ήταν 9 χρονών και αποφάσισε να βρει τον μπαμπά της, ο οποίος πολεμούσε εναντίον των Γερμανών. Έτσι με τα πόδια έφτασε στο σταθμό, όπου επιβιβάστηκε μέσα σε ένα τρένο που μετέφερε τανκς στο μέτωπο. Η προγιαγιά μου κρύφτηκε μέσα σε ένα τανκ όπου την βρήκαν εκεί για αρκετές μέρες νυσταγμένη και πεινασμένη. Βρισκόταν πια στο Κρασνογιάρσκι κράιγ. 
  Την έβγαλαν από εκεί και άρχισαν να την ρωτάνε τι έκανε εκεί. Εκείνη με όλο το θάρρος απάντησε και εξήγησε πως ήθελε να βρει τον πατέρα της. Εκείνη την στιγμή, εισέβαλε στο γραφείο ο Ζούκωφ, ο κύριος στρατιωτικός ηγέτης της σοβιετικής αντεπίθεσης κατά των Γερμανών, ο οποίος μάλωσε τους στρατιώτες που κράτησαν νηστική την προγιαγιά μου . Εκείνος τύχαινε να βρίσκεται εκεί κοντά για μια αποστολή που του είχαν αναθέσει. Την πήρε λοιπόν στο κοντινό χωριό όπου έμενε και την τάισε με σούπα Μπορς. Κατά την διάρκεια του γεύματος ο Ζούκωφ με πολύ γλυκό τρόπο την ρώταγε πώς βρέθηκε εκεί. Απευθείας έβαλε να ενημερώσουν την οικογένεια της,η οποία είχε ανησυχήσει και την έψαχνε τόσο καιρό. Μετά το δείπνο , έβαλε τον βοηθό του να την πάρει από το χέρι , να επιβιβαστούν στο τρένο και να την παραδώσει στην οικογένεια της. Έλειπε από το σπίτι της σχεδόν για ένα μήνα. 
  Θυμάμαι την προγιαγιά μου να λέει χαρακτηριστικά " Ήταν το πιο νόστιμο μπρος που έχω φάει στη ζωή μου". Όπως γύρναγε είχε την τιμή να γνωρίσει τον Τσουίκωφ, στρατηγό του Σοβιετικού Στρατού , ο οποίος έμαθε για το μικρό πεινασμένο κοριτσάκι που έψαχνε τον μπαμπά της.
   Η συγκεκριμένη ιστορία με έκανε να θαυμάζω περισσότερο την δυναμική μου προγιαγιά, αφού μόλις 9 χρονών είχε το θάρρος να ταξιδέψει για να βρει τον μπαμπά της.

                                                                      Μαριαλένα Ιγνατιάδου Β1

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις