Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2009

5 Ιουνίου, Παγκόσμια Μέρα Περιβάλλοντος


Άλλη μια Παγκόσμια μέρα;;;;
Μα κάθε μέρα οφείλει να είναι μέρα σεβασμού στο Περιβάλλον!

Μέρα με διαφορετική φιλοσοφία και θεώρηση του ανθρώπου στη βιόσφαιρα ως φιλοξενούμενου και όχι ως δυνάστη.

Διαλέξαμε αυτή τη μέρα, για να σας παρουσιάσουμε τον κήπο μας, αυτόν που με κόπο και ιδρώτα-κυριολεκτικά- στήσαμε.


Μια γωνιά που μας δίνει τη φοβερή ικανοποίηση να βγάζει καρπούς και μάλιστα βιολογικούς. Εμείς δώσαμε στα φυτά μας, νερό, υποστήριξη , θειάφι και σαπουνόνερο και αυτά …..
κοιτάξτε!!!








Έχουν ειπωθεί τόσα πολλά, έχουν γίνει τόσο λίγα για το Περιβάλλον!

Έρχονται εκλογές και με δυσπιστία ακούει ο πολίτης σχέδια και υποσχέσεις.....


Όλοι φαίνεται να έχουν "πρασινίσει"!!!

Μακάρι να γίνουν πράξη όλα αυτά, αυτό θα μας δώσει μεγάλη χαρά και ανακούφιση.

ΟΜΩΣ, προσωπικά πιστεύω με απόλυτη βεβαιότητα, ότι η ελπίδα ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ οι ίδιοι, τα παιδιά που με μεράκι πάλεψαν τον κήπο και απολαμβάνουν μαζί με τους καρπούς του, έναν άλλο τρόπο να πλησιάζεις αυτό που λέμε "φύση" !

Ελπίζουμε όλοι στις 21 Ιουνίου που θα μαζευτούμε στο σχολείο, για να κλείσουμε παρέα τη σχολική χρονιά, να σας κεράσουμε σαλάτα " απ΄τα χεράκια" μας!



Υ.Γ Ευχαριστούμε θερμά το Διονύση, για την ευαίσθητη και καλαίσθητη φωτογράφιση!

5 σχόλια:

  1. "Έχουν ειπωθεί τόσα πολλά, έχουν γίνει τόσο λίγα για το Περιβάλλον!"

    "ΟΜΩΣ, προσωπικά πιστεύω με απόλυτη βεβαιότητα, ότι η ελπίδα ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ οι ίδιοι, τα παιδιά που με μεράκι πάλεψαν τον κήπο και απολαμβάνουν μαζί με τους καρπούς του, έναν άλλο τρόπο να πλησιάζεις αυτό που λέμε "φύση" !"

    Συντάσσομαι απολύτως, Στέλλα, και χαίρομαι που τοποθέτησες τη σημερινή επετειακή μέρα σ' αυτή τη βάση.
    Από το πρωί διαβάζω του κόσμου τα αφιερώματα σε εφημερίδες και ιστολόγια. Τα φωτοβαλταϊκά, το πλαστικό, η υπερθέρμανση, τα βιοδιασπώμενα, το οικολογικό σπίτι, το λιώσιμο των πάγων, η ανακύκλωση...
    Δε λέω, απαραίτητα. Πια, όμως, η επανάληψη, όταν μένει στα λόγια, μέχρι και να βλάψει μπορεί.

    Είσαι δυο χρόνια στο σχολείο, δυο χρόνια έχουμε περιβαλλοντική ομάδα. Ξέρεις πολύ καλά πόσο δύσκολα πορεύεται, όταν βασική προϋπόθεση είναι να μη χαθούν διδακτικές ώρες μέσα σε ένα μαθητοφάγο πρόγραμμα, όταν το σχολείο βρίσκεται στη συνείδηση του κόσμου απαξιωμένο στο λήθαργό του, όταν, όταν.
    Έχεις δει, όμως, επίσης, τα μικρά θαύματα που γίνονται, όταν προχωράμε στην πράξη. Η ομάδα της περιβαλλοντικής φέτος ήδη έκανε πολύ περισσότερα πράγματα απ' ό,τι πέρυσι. Και, όπως τα ίδια τα παιδιά το απαιτούν, του χρόνου θα κάνουν ακόμα περισσότερα.
    Αναρωτήθηκες ( ούτε να συζητήσουμε από κοντά δεν προλάβαμε!) γιατί και πώς Κυριακές αλλά και τώρα, εν μέσω εξετάσεων, φοράνε τόσο πρόθυμα τα γάντια, παίρνουν τα λάστιχα και τα φτυαράκια και περιποιούνται το περιβολάκι μας;

    Ας μην εξαντλήσουμε το θέμα από εδώ, το χώρο των σχολίων. Στις 21 Ιουνίου, όταν θα κάνουμε τη γιορτούλα μας, παιδιά και μεγάλοι θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και να βάλουμε τις βάσεις για τις από Σεπτέμβρη δράσεις μας.

    Στέλλα, θέλω κι από 'δω (δεν πειράζει, ας μας βλέπουν!)να σου μεταφέρω πολλή χαρά και εκτίμηση για όλα αυτά. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας κήπος στο σχολείο!
    Με τα ζαρζαβατικά και τα λουλούδια του!

    Και η Στέλλα στο «βασίλειό της» ήρεμη, με το χαμόγελο και τη γνώση , με ιδέες και νέα σχέδια (τρέμετε αγριόχορτα!)
    Και τα παιδιά να έχουν κινητοποιηθεί μέσα κι έξω από το σχολείο (δοκιμάζουν στις γλάστρες του σπιτιού τους τις κηπευτικές τους ικανότητες)
    Και οι άλλοι συνάδελφοι που πήραν πολύ ζεστά το όλο εγχείρημα και συμμετείχαν ενεργά σ΄αυτό , από κοντά κι αυτοί!


    Γιατί το είδαμε κι αυτό:
    Να μπαίνεις το πρωί στο σχολείο και να βλέπεις αριστερά σου (εκεί που φύτρωνε τσουκνίδα κι άγριο χόρτο) στη σειρά τις ντοματούλες και τις πιπεριές (απ΄ό,τι άκουσα έχουν και …όνομα! ) και το δεντρολίβανο και… και…
    Και ν΄ανεβαίνεις τα σκαλάκια και να βλέπεις από την άλλη τα γεράνια!

    Στέλλα μας, τι κάνατε εσείς και οι ομάδες σας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίλα, Διονύση
    ένα μαγάλο ευχαριστώ για τα πολύ καλά σας λόγια και τη στήριξη στο εγχείρημα.
    Μια που εγώ έχω το "πλεονέκτημα" της πρόσβασης στο διαδίκτυο, αυτό εκμεταλλεύομαι για να τονίσω τη συμβολή της Γιώτας της Λαφτση.
    Μαζί πορευόμαστε στο θέμα του κήπου μας, με τη στήριξη των επιστατών του σχολείου, της Θεανώς και του Μάρκου και προσπαθούμε να "ξυπνήσουμε" το δήμο γαι να κάνει αυτά που πρέπει... Και ο διευθυντής μας από κοντά, μας διευκολύνει από την πλευρά του.
    Η ανταπόκριση των παιδιών είναι "μάθημα' για μας και μας σπρώχνει σε απόπειρες βιωματικής μάθησης, που κάποτε, ελπίζω, θα βρουν τη θέση τους στην εκπαίδευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά πολλή καλή προσπάθεια άξιοι συγχαρητηρίων παιδιά και συνάδελφοι.
    Δηλώνω συμμετοχή για τις επόμενες καλλιέργειες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και είχα μια περιέργεια για το τι απέγινε ο κήπος! Μπράβο σε όλους σας! Αλλά πείτε μου κι εμέ της αγρότισσας. Σαπουνόνερο γιατί; Πώς; πόσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιό μας στοχεύει στη συμμετοχή, τη συζήτηση, την ανταλλαγή, την έκφραση απόψεων και ιδεών, γι' αυτό και τα σχόλιά σας είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα:-)