κ.Πρωτονοταρίου, ευχαριστούμε!
Δε θα τη γνωρίζαμε, αν δε διωκόταν. Δε θα διωκόταν αν δεν έκανε τη δουλειά της.
Την έκανε, όμως. Και με το παραπάνω. Δίνοντας απ' τον εαυτό της. Προσπαθώντας, να καλύψει κενά που η ίδια η Πολιτεία έχει υποχρέωση να καλύπτει.
Τα κωμικοτραγικά: Ενώ εκκρεμεί η δίωξή της ( η δίκη έχει καθοριστεί για τις 20 Ιανουαρίου 2010) την κ. Πρωτονοταρίου τη δέχθηκε ο υπουργός παιδείας ο οποίος και δήλωσε θετικός για τη δουλειά της - για την οποία διώκεται!!!
Την έκανε, όμως. Και με το παραπάνω. Δίνοντας απ' τον εαυτό της. Προσπαθώντας, να καλύψει κενά που η ίδια η Πολιτεία έχει υποχρέωση να καλύπτει.
Τα κωμικοτραγικά: Ενώ εκκρεμεί η δίωξή της ( η δίκη έχει καθοριστεί για τις 20 Ιανουαρίου 2010) την κ. Πρωτονοταρίου τη δέχθηκε ο υπουργός παιδείας ο οποίος και δήλωσε θετικός για τη δουλειά της - για την οποία διώκεται!!!
Ας τα πάρουμε με τη σειρά:
Η κ. Στέλλα Πρωτονοταρίου ήταν για δέκα χρόνια διευθύντρια στο 132ο δημοτικό σχολείο της Γκράβας, ένα σχολείο με 70% μετανάστες μαθητές. Στα δέκα χρόνια αυτά, με τη συνεργασία δασκάλων και γονέων ανάλαβε μία σειρά δράσεων, για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του σχολείου τα οποία καταλαβαίνει κανείς πως, λόγω και μόνης της σύνθεσης του μαθητιού πληθυσμού, ήταν τεράστια.
* έφτιαξαν τάξεις υποδοχής για παιδιά που δε γνώριζαν ελληνικά,
* έκαναν τις συναντήσεις με τους ξένους γονείς με τη βοήθεια μεταφραστών,
* οργάνωσαν, εκτός διδακτικού ωραρίου μαθήματα ελληνικών στους γονείς και
* μαθήματα μητρικής γλώσσας σε αλλόγλωσσους μαθητές.
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Τα πάντα έγιναν με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών και την υποστήριξη των γονιών. Μια μικρή εκπαιδευτική όαση ξεφύτρωνε σε μια από τις πιο δύσκολες περιοχές όπου οι εκπαιδευτικοί συνήθως αποφεύγουν να πλησιάζουν. Ένα σχολείο της αποδοχής όλων, της χαράς, της δημιουργικότητας - όπως η ίδια το ονομάζει - δημιουργούνταν, μέσα στα δέκα αυτά χρόνια…
…Ένα σχολείο που σκόνταψε στην ανυπαρξία ενός υποστηρικτικού θεσμικού πλαισίου. Έτσι, η κ. Πρωτονοτάριου, αντί να τιμηθεί από τους φορείς της Παιδείας διώκεται για το γεγονός ότι παραχώρησε σχολικό χώρο για τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των αλλοδαπών μαθητών, το διάστημα 2005 2007!
μια τηλεφωνική συνέντευξη της κ.Στ. Πρωτονοταρίου που βρήκαμε στο youtube
Παραθέτουμε λίγα αποσπάσματα από τα λόγια συνέντευξή της που δημοσίευσε η Καθημερινή της Κυριακής στις 13 -9-09:
" Η επιβράβευση [του εκπαιδευτικού], η ανατροφοδότηση δεν είναι απαραίτητο να έρθει μόνο από την Πολιτεία ή το υπουργείο. Αποδοχή είναι το χαμόγελο των παιδιών, η αντίδρασή τους όταν σε βλέπουν μετά από χρόνια, το χάιδεμα του γονιού και το ευχαριστώ στα μάτια τους, η χαρά των εκπαιδευτικών που βλέπουν ότι κάνουν κάτι δημιουργικό"
" Το πολυπολιτισμικό σχολείο είναι το σχολείο της αποδοχής όλων, της χαράς, της δημιουργικότητας, το οφείλουμε σε όλα τα παιδιά. Η αξιοποίηση του πολιτισμού, της γλώσσας, της κουλτούρας που μεταφέρουν οι μετανάστες μαθητές δεν είναι μόνο σε όφελος των ιδίων, αλλά και των Ελλήνων. Ετοιμάζουμε πολίτες για τις πολυπολιτισμικές κοινωνίες και οφείλουμε να έχουμε ένα σχολείο που να ανταποκρίνεται σ' αυτές τις ανάγκες. Το σχολείο δεν κάνει μεταναστευτική πολιτική, δεν αποφασίζει για το αν θα μπουν μετανάστες στη χώρα. Αντιμετωπίζει μια πραγματικότητα και έχει την υποχρέωση να δίνει σε όλα τα παιδιά τις ίδιες ευκαιρίες."
" Η επιβράβευση [του εκπαιδευτικού], η ανατροφοδότηση δεν είναι απαραίτητο να έρθει μόνο από την Πολιτεία ή το υπουργείο. Αποδοχή είναι το χαμόγελο των παιδιών, η αντίδρασή τους όταν σε βλέπουν μετά από χρόνια, το χάιδεμα του γονιού και το ευχαριστώ στα μάτια τους, η χαρά των εκπαιδευτικών που βλέπουν ότι κάνουν κάτι δημιουργικό"
" Το πολυπολιτισμικό σχολείο είναι το σχολείο της αποδοχής όλων, της χαράς, της δημιουργικότητας, το οφείλουμε σε όλα τα παιδιά. Η αξιοποίηση του πολιτισμού, της γλώσσας, της κουλτούρας που μεταφέρουν οι μετανάστες μαθητές δεν είναι μόνο σε όφελος των ιδίων, αλλά και των Ελλήνων. Ετοιμάζουμε πολίτες για τις πολυπολιτισμικές κοινωνίες και οφείλουμε να έχουμε ένα σχολείο που να ανταποκρίνεται σ' αυτές τις ανάγκες. Το σχολείο δεν κάνει μεταναστευτική πολιτική, δεν αποφασίζει για το αν θα μπουν μετανάστες στη χώρα. Αντιμετωπίζει μια πραγματικότητα και έχει την υποχρέωση να δίνει σε όλα τα παιδιά τις ίδιες ευκαιρίες."
"[Το σχολείο] πρέπει να είναι δημοκρατικό και ανθρώπινο. Πρέπει να δίνει μορφωτικά αγαθά σε όλα τα παιδιά, να μην τα κατηγοριοποιεί, να αποδέχεται τη διαφορετικότητά τους - είτε αυτή είναι λόγω καταγωγής είτε λόγω φύλου είτε λόγω ιδιαιτεροτήτων - , να διδάσκει ανθρώπινες αξίες -αλληλεγγύη, σεβασμό και αποδοχή του άλλου, όποιος κι αν είναι. Με στόχο; Ούτε ένα παιδί εκτός σχολείου"
"Η αυτοεκτίμηση, ο αυτοσεβασμός,η επικοινωνία, η συνεργασία, το πώς θα κάνουμε σχέσεις, πώς θα διαχειριστούμε τα συναισθήματά μας, τις αποτυχίες και τις επιτυχίες μας είναι πράγματα που πρέπει να δουλευτούν στο σχολείο. Πρέπει να προετοιμάζει τα παιδιά να σταθούν στη ζωή τους, να γίνουν πολίτες χρήσιμοι και ενεργοί και, κυρίως, να γίνουν ευτυχισμένοι."
Στην ερώτηση αν θα συμβούλευε ένα νέο συνάδελφο να πάρει το δρόμο της εκπαίδευσης, η κ. Πρωτονοταρίου απαντάει:
" Φυσικά να τον πάρει! Γνώσεις, διάβασμα, επαφή με τα σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία, την επιστημονική έρευνα και κυρίως όραμα - αυτά θα χρειαστεί. Και από κει και πέρα ας προχωρήσει φεύγοντας από το στενό πλαίσιο ενός δημοσίου υπαλλήλου. Ο εκπαιδευτικός είναι κάτι πολύ παραπάνω από δημόσιος υπάλληλος, γιατί έχει να κάνει με την ψυχή των παιδιών, έχει τεράστια ευθύνη.Αυτή την ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και στα παιδιά καλείσαι να υπηρετήσεις. Και πραγματικά αξίζει τον κόπο."
Αυτή η γυναίκα στις 20 Ιανουαρίου 2010 θα είναι κατηγορούμενη στο δικαστήριο.
Ευτυχώς που δε δικάζονται και τα οράματα.
Αυτή η γυναίκα στις 20 Ιανουαρίου 2010 θα είναι κατηγορούμενη στο δικαστήριο.
Ευτυχώς που δε δικάζονται και τα οράματα.
σημ.τις φωτογραφίες τις πήραμε από το "Κ" της Καθημερινής (13-9-09)
Την έμαθα αυτήν την ιστορία πριν μερικούς μήνες. Αυτό που μου έμεινε ήταν το ποίημα του Ρίτσου με το οποίο αντικαταστάθηκε η πρωινή προσευχή. Ως άθεη, έχω να δηλώσω ότι είναι η μόνη προσευχή στην οποία θα συμμετείχα με χαρά. Να το λοιπόν:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Καλέ Θεούλη, εμείς είμαστε καλά.
Κάνε, καλέ Θεούλη, να 'χουν όλα τα παιδάκια ένα ποταμάκι γάλα, μπόλικα αστεράκια, μπόλικα τραγούδια.
Κάνε, καλέ Θεούλη, να 'ναι όλοι καλά,
έτσι που κι εμείς να μην ντρεπόμαστε για τη χαρά μας".
Ως Κρόνος η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της ή ως Ιερουσαλήμ αποκτείνει τους Προφήτες της...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα... Όμως τίποτε δε χάνεται!!!
Αυτή η γυναίκα είναι έτη φωτός μπροστά από την καθυστερημένη σε όλες τις πλευρές της εκπαίδευση. Να ένας άνθρωπος κατάλληλος για υπουργός παιδείας ή έστω υφυπουργός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ορισμός της καταλληλότητας:
Μάχιμη, ευρηματική, εμπνευσμένη, δραστήρια...ηγέτης με την ουσιαστική έννοια του όρου Ποιο προοδευτικό κόμμα θα την προτείνει;
Πιστεύω ότι σωστά έπραξε η κυρία Πρωτονοταρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι προσπαθούν να βάλουν το λιθαράκι τους για καλύτερη εκπαίδευση και [το σύστημα] τους καταδιώκει και τρομοκρατεί τους υπόλοιπους.
Τι έκανε η δασκάλα; Δίδαξε; Και λοιπόν που είναι το μεμπτόν;
Έρχονται οι μετανάστες και το κράτος τους παρέχει δωρεάν εκπαίδευση στα αγγλικά για να τους προετοιμάσει να δίνουν τις εισφορές τους ως εργαζόμενοι σε αγγλόφωνες χώρες. Αυτό θεωρήθηκε θεμιτό (αν και είναι κλοπή από το ακαθάριστο προϊόν της χώρας μας). Εμένα μου πρότειναν στα ΠΕΚ να πάω στο Πανεπιστήμιο να μάθω Αλβανικά για να βοηθάω, δωρεάν φυσικά, τους μαθητές μου από εκείνη την χώρα.
Δίδαξε η δασκάλα στην γλώσσα που καταλάβαιναν τα παιδάκια και αυτό είναι παράβαση; Ενώ αν τους τα έλεγε στα αγγλικά (που δεν τα μιλούσαν) θα ήταν αποδεκτό;
Μα είμαστε δούλοι; Είμαστε κατακτημένοι; Ας μας το πει κάποιος να το ακούσουμε καθαρά όλοι.
Ψηφίζω Πρωτονοταρίου!
(Μανωλάς Εμμανουήλ, ΠΕ19)
Λυπάμαι...κι αγαναχτώωωω!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφιερώνω στη Στέλλα Πρωτονοταρίου λόγια ψυχής..
Τάσος Λειβαδίτης
Και να που φτάσαμε εδώ
Χωρίς αποσκευές
Μα μ ένα τόσο ωραίο φεγγάρι
Και εγώ ονειρεύτηκα έναν καλύτερο κόσμο
Φτωχή ανθρωπότητα, δεν μπόρεσες
ούτε ένα κεφαλαίο να γράψεις ακόμα
Σα σανίδα από θλιβερό ναυάγιο
ταξιδεύει η γηραιά μας ήπειρος?
Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη
Βέβαια αγάπησε
τα ιδανικά της ανθρωπότητας,
αλλά τα πουλιά
πετούσαν πιο πέρα
Σκληρός, άκαρδος κόσμος,
που δεν άνοιξε ποτέ μιαν ομπρέλα
πάνω απ το δέντρο που βρέχεται?
Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη
Ύστερα ανακάλυψαν την πυξίδα
για να πεθαίνουν κι αλλού
και την απληστία
για να μένουν νεκροί για πάντα
Αλλά καθώς βραδιάζει
ένα φλάουτο κάπου
ή ένα άστρο συνηγορεί
για όλη την ανθρωπότητα
Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη
Καθώς μένω στο δωμάτιο μου,
μου ρχονται άξαφνα φαεινές ιδέες?
Φοράω το σακάκι του πατέρα
κι έτσι είμαστε δυο,
κι αν κάποτε μ άκουσαν να γαβγίζω
ήταν για να δώσω
έναν αέρα εξοχής στο δωμάτιο
Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη
Κάποτε θα αποδίδουμε δικαιοσύνη
μ ένα άστρο ή μ ένα γιασεμί
σαν ένα τραγούδι που καθώς βρέχει
παίρνει το μέρος των φτωχών?
Αλλά τα βράδια τι όμορφα
που μυρίζει η γη!
Δος μου το χέρι σου..
Δος μου το χέρι σου..
Μια αγκαλιά σε όλους σας!
ΥΓ
Διονύση μου, να περάσεις από τη δροσοσταλίδα..όποτε μπορείς..
Έτσι συμβαίνει πάντα στο Ελλαδιστάν! Ό,τι αξίζει κόβεται απ' τη ρίζα... Κρίμα, πολύ κρίμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς θα είναι δύσκολο να βρούμε το ρατσιστάκο που την 'έδωσε' στις 'αρχές'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει νόημα να συζητάμε περαιτέρω, νομίζω- αν είναι να γίνει κάτι, ας έχει νόημα. Μια παράσταση διαμαρτυρίας είναι πολύ σημαντικότερη από μερικές κουβέντες.
Μπορείτε να οργανωθείτε ώστε να πάρει μέρος σε περισσότερα του ενός σχολεία.
Της αξίζουν όλοι οι έπαινοι.Αντί τούτου διώκεται η Στέλλα Πρωτονοταρίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα ασχοληθεί με το θέμα τον περασμένο Ιούνη, όταν ασκήθηκε η δίωξη εναντίον της.Δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση:
http://evaneocleous.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html
Υ.Γ. Ο Ιανουάριος πλησιάζει.Εμείς τι κάνουμε;
Δικάζεται Διονύση μου, αλλά πίσω της θα έχει ΛΑΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο γι' αυτή την ανάρτηση!
Αν νομίζετε ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι (εκδήλωση, διαδήλωση, οτιδήποτε) δεν έχετε παρά να μας το πείτε. Φιλιά, καλή σχολική χρονιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω διαβάσει γι'αυτή και τη θαυμάζω για όσα έκανε! Μαζί της λοιπόν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑurora,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε για την παράθεση της προσευχής. Είχε καταφέρει και στις εθνικές γιορτές να βρει κείμενα που ενώνουν και προάγουν τη συναδέλφωση κι απ' όσο ξέρω όλα αυτά κυλούσαν αρμονικά, με τη συνεργασία διδασκόντων και γονέων. Δεν ενεργούσε ως άτομο, δηλαδή, παρά πάντα μέσα από τη σχολική κοινότητα. Ενέπνεε,όμως. Και κινητοποιούσε.
Π.Κ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πιστεύω κι εγώ. "Τίποτα δεν πάει χαμένο στη χαμένη μας ζωή"...
Vangelis,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια, με το γράμμα του νόμου, πρέπει να είμαστε παράνομοι μετατρέποντας σε θερινό σινεμά την ταράτσα του σχολείου ( πάντως, χωρίς εισιτήριο!! Αλλά, πέρα από την αδιαπραγμάτευτη ύπαρξη των νόμων και το συνακόλουθο σεβασμό, αντιλαμβάνεται κανείς πως τόσο η ερμηνεία των νόμων όσο και η αναπροσαρμογή τους ( αλλά ακόμα και η επιλεκτική, σύμφωνα με τις περιστάσεις, εφαρμογή τους)είναι ζητήματα που μια ευέλικτη κοινωνία, προσανατολισμένη στην πρόοδό της, οφείλει καθημερινά σχεδόν να εξετάζει.
Gyristrula2,,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο δίκιο έχεις! Και ταυτόχρονα πόσο μακρινή μπορεί να φαντάζει από την πραγματικότητα μια τέτοια πρόταση..
Χαιρετισμούς
Αλκίνοε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή ψήφο! :-))
Mareld,
ΑπάντησηΔιαγραφή" Φτωχή ανθρωπότητα, δεν μπόρεσες
ούτε ένα κεφαλαίο να γράψεις ακόμα
Σα σανίδα από θλιβερό ναυάγιο
ταξιδεύει η γηραιά μας ήπειρος?"
Απάντηση στο απόσπασμα του υπέροχου Βρεττάκου θα μπορούσε να ήταν "Το ναυάγιο", του Μ. Αναγνωστάκη.
Ας ευχόμαστε,τουλάχιστον,να υπάρχουν...διασωθησόμενοι.
Δημήτρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΒροχερά είναι κι εδώ. Ελπίζω η διάθεσή μας να διασώζεται από το βροχερό των συνθηκών..
Συμφωνώ κι εγώ. Παράδειγμα όχι μόνο για εκπαιδευτικούς, αλλά για όλους τους ανθρώπους.
Καλή βδομάδα.
Δέσποινα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιδρώντας, μπορούμε να ελπίζουμε πως δε θα γίνεται ΠΑΝΤΑ έτσι. Κι έχοντας, κατά Σολωμό, " πάντα ανοιχτά πάντα άγρυπνα" τα μάτια της ψυχής μας.
Οδυσσέα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Εγώ δεν την απορρίπτω τη συζήτηση. Σα (φυσικό..)λίπασμα που βοηθάει στην ωρίμανση. Καλό είναι, βέβαια, να ακολουθείται από πράξη. Και, στην περίπτωση που συζητάμε, θεωρώ κάτι παραπάνω από βέβαια ότι θα υπάρξουν παραστάσεις διαμαρτυρίας.
Eva Neocleous,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχαμε διαβάσει την ανάρτησή σου του Ιουνίου(http://evaneocleous.blogspot.com/2009/06/blog-post_11.html). Κι η αλήθεια είναι πως η υπόθεση της κ. Πρωτονοταρίου είναι τόσο κραυγαλέα και "καθαρή" που - ευτυχώς - κι άλλοι πολλοί ασχολήθηκαν, συμπαραστάθηκαν, κατείγγειλαν. Καθόλου τυχαίο ότι η διευθύντρια του 132ου κατάφερε να τη δεχτεί κι ό ίδιος ο υπουργός παιδείας και μάλιστα να μιλήσει θετικά γι' αυτή.
Αισθάνομαι ότι μέχρι την 20η Ιανουαρίου τόσο εμείς όσο και πολλοί άλλοι θα επανέλθουμε στο θέμα.
Φιλιά στην αγαπημένη της Αφροδίτης..
Κατερίνα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι από τις δίκες που...όλοι ονειρεύονται να οδηγηθούν:-)
Καλή βδομάδα και σε σένα.
Εαρινή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή( χαμένη στη μετάφραση;)
Πολύ χαιρόμαστε που σας ακούμε! Καλή χρονιά και σε σένα - θυμίζοντας πως ακόμα χρονιά Ρίτσου διανύουμε..-
Πάντα ο δημοσιογραφικός χώρος/κόσμος μπορεί να συμβάλλει και να φωτίζει όπως τους αξίζουν τέτοιες καταστάσεις.
Σε χαιρετούμε, ελπίζοντας να είσαι στις καλύτερές σου και να σε δούμε σύντομα:-)
Κιki,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκανε ( και κάνει, γιατί προς το παρόν εργάζεται σε άλλο σχολείο) το πολύ απλό χρέος της, το στοιχειώδες του ρόλου ενός εκπαιδευτικού, που, ωστόσο, όταν γίνεται, είναι το μέγιστο..
Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμη Άνθρωποι σαν την κ Πρωτονοταρίου και μας κάνουν να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες. Τιμή της να διώκεται για τα ανθρωπιστικά της αισθήματα και υποχρέωσή μας να της συμπαρασταθούμε με κάθε τρόπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο για την ανάρτηση, Διονύση.
Ειρήνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, ευτυχώς που υπάρχουν. Και θα μπορούσε κανείς να τους τιμούσε έμπρακτα, όχι με τιμητικές πλακέτες κλπ, αλλά, όπως έλεγε κι η Γυριστρούλα2, δίνοντάς τους διοικητικές θέσεις, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να παραγάγουν έργο σε μεγαλύτερη ακτίνα.
Χαιρετισμούς στους συναδέλφους-παιδιά του 10ου.
DIMITRIS KAI MANESIS,
ΑπάντησηΔιαγραφήDEN DIAFONOUME SE TIPOTE ,PISTEVO, OSON AFORA TIN ATHOOTITA TIS PRAGMATIKIS AFTIS DASKALAS.
OSTOSO EFOSON IPARHOUN NOMOI OI OPOIOI EXOUN PARAVIASTI (ASXETO EAN EINAI GIA OFELOS TIS KINONIAS KAI FISIKA DEN EVLAPSE KANENAN H PARAVIASI TOUS, TOU NANTION),EXEI KALESTHI ENOPION DIKASTIRIOU KAI PISTEVO OTI THA ATHOOTHI !!! (LETE NA EIMAI O MONOS ESIODOXOS?).ISOS NA INE KAI PROS OFELOS TIS PAIDEIAS AFTI H DIKI GIATI THA IPARXEI STO MELLON TO DEDIKASMENO.
OSTOSO PERA APO TO TI PISTEVO ,DILADI, OTI THA EXEI ESIA EKVASI H YPOTHESI AYTH ,MIA KINITOPOIHSI APO PLEYRAS TOU EKPAIDEYTIKOU KOSMOU KAI TON GONEON THA ITAN KALI ,ARKI NA MIN FTASOUME STA AKRA.
OSO GIA TIN ANARXIA AGAPITE DIMITRIS OTAN AFTI VLAPTI TOUS POLITES (FOTIES, KATALIPSIS DIMOSION KTIRION K.O.K.), NAI TOTE PARAVIAZI TIN DIMOKRATIA KAI GIA AUTO H EXALIPSI TIS EINAI ANAGAIA.
DEN THEORO IDEOLOGIA THN ANARXIA,EFKOLI LISI TH VRISKO APO ATOMA POU DEN MPOROUN NA SKEFTOUN,KAI TO MONO POU XEROUN EINAI NA SPERNOUN TIN KATASTROFI.
VANGELIS
Agapite vagelis milas gia tn apofigi akrewn thesewn kai tn idia stigmi milas gia exalipsi tis anarxikis ideologias.Xehnas pos se mia dimokratia o kathenas exei to dikeoma na pisteuei oti thelei anexartita me to an simfoneis esi h o opoiosdipote mazi tou.Tora anexartita pali apo tn proswpiki sou ektimisi o anarxismos einai ena ideologiko politiko kai koinoniko kinima me sigekrimenes theseis oi opoies th thela na se pliroforiso pos diaferoun apo autes tou xouliganismou ton opoio perigrafeis st sxolio sou.Pados den th thela na xefigoume perissotero apo to thema tis anartisis pou einai i k.Protonariou kai to ergo tis.Theoro pos th itan kalitero na prosegizoume ta themata me ligotero fanatismo.na sai kala...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris
Στο 'δημοκρατικό' μας πολίτευμα μόνο ανεξιθρησκία δεν έχουμε, ας λέει ότι θέλει το σύνταγμα (το οποίο ξεκινάει με γνωστά περί θεών και δαιμόνων).
ΑπάντησηΔιαγραφή(βέβαια εσύ μιλούσες για ελευθερία της απόψεως, διαφορετική έννοια και εξίσου αν όχι περισσότερο παρεξηγημένη).
Αυτά για να λέμε κάποια πράγματα έξω από τα δόντια.
Που πας μικρό στρουμφάκι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου κότσαρες και την υπογραφούλα τιν τριγράμματη και χάρηκες με τις τελίτσες της.
Γιατί δεν πας όσο προλαβαίνεις μπας και φιλήσεις καμιά κατουρημένη ποδιά και πάρεις καμιά μίζα για το πανεπιστημιάκι σου και κονομήσεις όσο είστε ακόμα στην εξουσία;
Υ.Γ. 1: Όταν κάνεις σχολιάκια για τους άλλους, να περιμένεις να ακούσεις και για σένα. Κατάλαβες, μικρό στρουμφάκι;
Υ.Γ. 2: Όχι, δεν είμαι ούτε πασπίτης, ούτε κνίτης, ούτε εαακίτης, ούτε τίποτα. Google ΦΠΠ.
Προβληματίζομαι πολύ με μας τους ίδους, που ζούμε και εργαζόμαστε στο χώρο της εκπαιδευσης, και, παρόλο που κάποιοι μπορεί να ευαισθητοποιούμαστε μπρος σε τέτοια γεγονότα, ταυτόχρονα μπορεί να είμαστε και αρκετά απαθείς, ώστε να αφήνουμε να εξελιχθεί η συνέχεια δίχως την ουσιαστική μας παρέμβαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν δικάζονται άνθρωποι με όραμα και ευαισθησία η δημοκρατία μας δοκιμάζει τα όρια μεταξύ νομιμοφροσύνης και ηθικής.