" Πώς γίνεται όλος ο κόσμος να κοιμάται κι εμείς να ζούμε στην κόλαση;"
Αυτή η εκδήλωση ήταν έκπληξη – για όσους δεν την ετοίμασαν..
Ούτε κάποια επέτειος, ούτε κάποια εγκύκλιος,
Ούτε κάποια επέτειος, ούτε κάποια εγκύκλιος,
ούτε ( μόνο) οι συνήθεις (καλλιτεχνικώς) ύποπτοι πρωταγωνιστές,
ούτε ευκαιρία να χάσουμε μάθημα.
Αυτή η εκδήλωση ήταν του Γ5. Ένα τμήμα, μια παρέα.
Αυτή η εκδήλωση ήταν του Γ5. Ένα τμήμα, μια παρέα.
Μια δασκάλα που τους αγαπά και τους εμπνέει (Άννα Ζωγάκη).
Συνάδελφοι που βοήθησαν, όταν τους ζητήθηκε
( Γιώργος Καρατζής, Μπάμπης Στεφάνου, Άρτεμη Καλοφύρη).
Μια αφορμή από το μάθημα της έκθεσης.
Η διδασκαλία ενός μαθήματος που οδηγεί σε δημιουργίες των μαθητών.
Δούλεψαν όλοι. Διάβασαν, ερεύνησαν, τραγούδησαν,
Δούλεψαν όλοι. Διάβασαν, ερεύνησαν, τραγούδησαν,
οπτικοποίησαν, έφτιαξαν ταμπλό, διακόσμησαν,
μέχρι και που διαδήλωσαν..
Απ’ τη μια να βλέπουμε τα παιδιά ενός τμήματος της Γ΄ λυκείου
να χαίρονται τη συλλογικότητα, να χαράζουν ήδη στη μνήμη τους
σχολικές στιγμές που θα τους συντροφεύουν για χρόνια ζεστά,
να εμπνέονται και να δημιουργούν, να βαθαίνουν τις σχέσεις μεταξύ τους
αλλά και με τα υπόλοιπα πρόσωπα του σχολικού χώρου,
να χρωματίζουν το καθημερινό γκρίζο.
Κι απ’ την άλλη, συγκίνηση για την ουσία της εκδήλωσης.
Κι απ’ την άλλη, συγκίνηση για την ουσία της εκδήλωσης.
Μιας εκδήλωσης αλληλεγγύης στο λαό της Παλαιστίνης.
Διαβάστηκαν οι «Μονόλογοι απ’ τη Γάζα»,
Διαβάστηκαν οι «Μονόλογοι απ’ τη Γάζα»,
κείμενα μαθητών απ’ την πολύπαθη Γάζα,
φωνές διψασμένες για ειρήνη και πατρίδα,
φωνές σπασμένες απ’ τη σκληρότητα του πολέμου,
ραγισμένες, αποκλεισμένες φωνές παιδιών
που αναζητούν το όνειρο και την ελπίδα
πίσω από τη μάσκα του τρόμου.
Το μάθημα του Γ5 έφτασε στη σκηνή και έγινε προβληματισμός όλων μας.
Εν πρώτοις, για το ίδιο το θέμα και τη στάση μας απέναντι σ’ αυτό.
Και δευτερευόντως, για τους εκπαιδευτικούς,
γι’ αυτό που μπορεί να είναι ένα δημιουργικό σχολείο,
ανοιχτό στην κοινωνία και στα καλέσματα των καιρών,
με ουσιαστικές σχέσεις ανάμεσα στα μέλη του.
Και κάτι τελευταίο: Η αίθουσα κατάμεστη - κι όμως:
Και κάτι τελευταίο: Η αίθουσα κατάμεστη - κι όμως:
Απόλυτη ησυχία, πηγαίος σεβασμός στη δουλειά των συμμαθητών,
ζεστή ανταμοιβή στο τέλος, με συμμετοχή και χειροκρότημα.
Η ουσιαστικότερη επιβράβευση.
Η ουσιαστικότερη επιβράβευση.
I LOVE Γ5!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει ακουστει πολυ...
...παντα αφηνει τις καλυτερες εντυπωσεις
..ειναι μια παρεα!!!
φυσικα λογος γινεται για το αγαπημενο μου τμηματακι και την ακομα πιο αγαπημενη μου Κ.ΖΩΓΑΚΗ!!!
η εκδηλωση ηταν υπεροχη με αρκετο τρακ μπορω να πω (ειδικα στην αρχη) αλλα καναμε οτι καλυτερο μπορουσαμε για να περασουμε στα παιδια το ειρηνικο μηνυμα αλληλεγγυης στην παλαιστινη . εναν λαο που τραβηξε και τραβαει ακομα πολλα δυστυχως :/
μερικα γραμματα ηταν πραγματικα ανατριχιαστικα!!!
καιρος να μαθευτει τι ακριβως γινεται στην παλαιστινη..
το Γ5 ευχαριστει...
*-*
Υ.Γ. να μην ξεχασω να πω πως ολη η εκδηλωση ηταν κυριως ιδεα της Κ.Ζωωγακη...και φυσικα και των υπολοιπων καθηγητων που βοηθησαν..( Κ.Στεφανου , Κ.Καρατζης , Κ.Καλοφυρη)
ααα κατι τελευταιο...μιας και που αναφερθηκα σε αυτους...ευχαριστουμε κ.στεφανου που ησασταν παντα προθιμος να μας βοηθησετε με την τεχνολογια...
κ.καρατζη σας ευχαριστουμε που μας βοηθησατε ΑΝ και ησασταν ΛΙΓΑΑΑΚΙ αυστηρος..
χαχα...
αυτα προς το παρον!
:P
Μας καθήλωσε
ΑπάντησηΔιαγραφήμας συγκίνησε
μας μετέφερε
στη βασανισμένη Γάζα...
Εξαιρετική δουλειά των παιδιών,
της Άννας της Ζωγάκη
και των κ.Στεφανου , κ.Καρατζη , κ.Καλοφυρη
όπως τους αναφέρει η φοβερή Ιωάννα, που με το ίδιο πάθος υπηρετεί καθετί με το οποίο αποφασίζει να ασχοληθεί.
Έτσι είναι το σχολείο που ονειρευόμαστε!
Ανάλογα ευαίσθητη κια η ανάρτηση, Διονύση!
Ευχαριστούμε,Διονύση,τόσο πολύ πάντα...
ΑπάντησηΔιαγραφή[Ντρέπομαι λίγο]
Να πω απλώς-δεν μπορώ να γράψω πολλά-για τα παιδιά του Γ5-αγαπημένα παιδιά- κ΄τους μουσικούς τους συνοδοιπόρους[το Στέλιο,τη Λίζα,το Γιώργο,τον άλλο Στέλιο,την Αγγελική,τη Νικολέτα,τον Αλέξανδρο,την Τέα-τι φωνή-,το Δημήτρη,τον Άγγελο]πως είναι η χαρά μας,η περηφάνεια μας,η ελπίδα μας.Τα καθαρά τους βλέμματα,τα ακριβά συγγνώμη[η Εύα ξέρει]για τα μικρά τους πταίσματα,η παιχνιδιάρικη αξιοπρέπεια,η απενοχοποιημένη τους αληθινή σοβαρότητα,ο ζήλος,το πάθος,το χιούμορ,η δημιουργία,η ομαδικότητα-κυρίως αυτή.Κι όλα αυτά από το περίσσευμα της εφηβικής τους πληθωρικότητας,που συμπιέζεται στην ασφυξία των πανελληνίων.
Με τέτοια παιδιά"να παίρνουν φόρα",εντάξει.Μπορεί-ίσως-ο Κεμάλ[γειά σου,Ιωάννα] να πει "μπορεί αυτός ο κόσμος να αλλάξει κάποτε".Συμβαίνει τώρα,στην Αίγυπτο.Τα παιδιά στη Γάζα ,ο Μωχάμετ π.χ.θα χαίρεται τόσο πολύ.Τίποτα δεν πάει χαμένο,παιδιά,τίποτα.
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
*-* *-* *-*
ΑπάντησηΔιαγραφήσιγα σιγα πιστευω θα μπορουμε ολοι μας να λεμε ''αυτος ο κοσμος θα αλλαξει καποτε!'' κ.Ζωγακη
σιγουρα σε αυτην την ζωη τιποτα δεν παει χαμενο!!!
οτι κανεις , οτι λες..παντα θα μενει κατι!
ευχαριστουμε παααααααρα πολυ κυρια Χριστοπουλου!!!*-*
Υ.Γ.(1) ολοι μας σχεδον ειχαμε να παρουμε μερος σε εκδηλωση ..μμμ κατι χρονια..
πραγματικα αξηζε να λαβουμε μερος σε μια τετοια εκδηλωση
ειμαι σχεδον βεβαιη πως αυτη ηταν και η τελευταια..και ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο!
θα εχουμε ολοι τις καλυτερες αναμνησεις!!!
Υ.Γ.(2)'' συμβαινει τωρα στην αιγυπτο '' οπως ειπατε κ. Ζωγακη!
http://www.youtube.com/watch?v=XPS0pILmHOY
Συγχαρητήρια σε όλους σας!Είστε η ζωντανή απόδειξη του δημιουργικού σχολείου, του σχολείου που είναι μέσα στη ζωή και δεν περπατά παράλληλα προς αυτή.Ενώστε και τις δικές μας φωνές στα συνθήματα σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι η γιορτή ήταν υπέροχη.Επειδή όμως δεν μπορώ να αφήσω όλα τα σχόλια να λένε συνεχώς τα ίδια,ας σας προκαλέσω λίγο.Ας αρχίσουμε.Η παροιμία "αμαρτίες γονέων (και παππούδων εν προκειμένω)παιδεύουσι τέκνα"Τι θέλω να πω.Τα παιδια αυτά σκοτώνωνται διοτί πολύ απλά όταν οι πρόγονοι τους είχαν την απαιτούμενη ισχύ για να φέρουν την ειρήνη,άρχισαν τον πόλρμο και τις σφαγές εναντι των Εβραίων.Πολύ απλό παράδειγμα ο πόλεμος του 1947-1948.Ενω δηλαδή την περίοδο αυτή είχαν οριστεί τα; σύνορα από τον Ο.Η.Ε. και τους Βρετανούς(που είναι ανησυχητικό γιατί όπου επεμβένουν αυτοί μόνο καταστροφή φέρνουν) με τους Άραβες να είναι παντοδύναμοι καθώς ο Ιορδανικός και ο Αιγυπτιακός να ειναι εκπαιδευμένοι από τους ίδιους τους Βρετανούς,εξοπλισμένοι με σχετικά όπλα,όταν οι Εβραίοι δεν είχαν ούτε στρατό ούτε κράτος ούτε καν οργανωμένη κοινωνία.Συνεπώς οι Άραβες είναι βασικοί υπεύθυνοι για το ξεκίνημα,άσχετα αν την συνέχιση την έχουν αναλάβει. Επίσης μέχρι το 1967 η Γάζα και η Δυτική Όχθη κατέχονταν από Αίγυπτο και Ιορδανία αντίστοιχα.Αναρωτιέμαι γιατί αν ήθελαν ανεξάρτητο κράτος δεν το έκαναν τότε που το Ισραήλ δεν μπορούσε ούτε να βομβαρδίζει όποτε θέλει τις περιοχές αυτές ούτε να κόβει τον ανεφοδιασμό.Πολιτικά και γεωστρατηγικά λάθη που τώρα πληρώνουν οι συνομίληκοι μας στην περιοχή.Για να μην φανεί ότι απλώς κατηγορώ τους Παλαιστίνιους μόνο θα προτείνω κάποια λύση.Οι μεν Παλαιστίνιοι θα αναγνωρίσουν το διακαίωμα του Ισραήλ να υπάρχει το δε Ισραήλ το αντίστοιχο διακαίωμα των Παλαιστινίων.Το Παλαιστινιακό κράτος θα εκετέινεται στα όρια αυτών του 1967.Η Ιερουσαλήμ και η ευρύτερη περιοχή της θα αποτελεί έδαφος υπό την διοίκηση του Ο.Η.Ε..Θα διοικείται από Χριστιανό διοικητή και θα έχει ως υποδιοικητές ισοδύναμους μεταξύ τους ένα εβραίο και έναν μουσουλμάνο.Κανένας από τους δύο δεν θα ελέγχει την περιοχή αυτή.Η Παλαιστίνη θα έχει ειδικά δικαιώματα μεταφορών μεταξύ Γάζας και Δυτικής Όχθης.Αυτή σε πολύ γενικές γραμμές θα μπορούσε να είναι μία πολιτική λύση του Μεσανατολικού χωρίς αιματοχυσίες.Το πρόβλημα είναι ότι οι ηγεσίες των δύο λαών μόνο την ειρήνη δεν επιδιώκουν,με αποτέλεσμα να κινδυνεύει όλη η Ανατολ.Μεσόγειος με ανάφλεξη και αυτό μαζί με εμάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπούμαι βαθύτατα που δεν κατάφερα να παρευρεθώ και να συμμετάσχω παρότι το είχα προγραμματίσει εδώ και καιρό και το περίμενα πως και πως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι αλλά είχα σοβαρό λόγο ασθενείας με την ίωση που κυκλοφορεί και επιρρεάζει το στομάχι και όλο το βράδυ δεν έκλεισα μάτι αλλιώς θα ήμουνα εκεί πάση θυσία!
Είμαι όμως σίγουρος ότι τα πήγατε όλοι θαυμάσια και το κλίμα του σχολείου για άλλη μια φορα μεταμορφώθηκε πλήρως αναλόγως με την περίσταση!
Φυσικά μας έλειψες,Οφσέπ...Αλλά έτσι κι αλλιώς η...αύρα σου πλανάται μέσα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου διαρκώς.Περαστικά!!!Εσύ νά 'σαι καλά και σε περιμένουμε.Παμε γ'άλλα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλληλεγγύη στο λαό της Αιγύπτου!
ΑπάντησηΔιαγραφήRespect!!!-στον Άνθρωπο κ΄στη δύναμη της συλλογικής του Αντίστασης-πρόσχωμεν!
Καθώς τελειώνουν το σχολείο,
ΑπάντησηΔιαγραφήτα παιδιά του Γ5 –μια όμορφη ομάδα-
μάς προσφέρουν ένα δώρο ασημένιο δρώμενο!
Παιδιά, Άννα , Γιώργο , Μπάμπη, και όσοι βοηθήσατε. σάς ευχαριστούμε !
Υ.Γ. Και την άλλη μέρα στις τάξεις να συζητιέται το θέμα ,με ενδιαφέρον, απορίες, θαυμασμό , με συγκίνηση.
Θέλω και εγω να συγχαρω απο μερους μου τους μαθητες του Γ'5 καθως και τους καθηγητες μας,ιδιαιτερα την κ.Ζωγακη,για την υπεροχη και συγκινητικη εκδηλωση.Οπως ηδη αναφερθηκε,οι ηγετες των δυο λαων για να εξυπηρετησουν τα ιδιοτελη τους συμφεροντα διαιωνιζουν το καθεστως μισους και βιας.Οι συνθηκες διαβιωσης του παλαιστινιακου λαου ειναι τραγικες,τα δικαιωματα αυτοδιαθεσης των λαων και του αυτοσεβασμου των παλαιστινιων καταπατωνται καθημερινα.Παρολα αυτα, το πνευμα τους δεν υποδουλωνετε,συνεχιζουν να αγωνιζονται και οσο η φωνη τους συναντα τη δικη μας η ελπιδα θα μενει παντα ζωντανη...Γιατι οπως λεει και το τραγουδι του Θ.Παπαθανασιου "Οσες και αν χτιζουν φυλακες,κι αν ο κλοιος στενευει,ο νους νας ειναι αλητηριο,που ολο θα δραπετευει.ΣΑΝ ΑΕΡΙΚΟ ΘΑ ΖΗΣΩ..."
ΑπάντησηΔιαγραφή-minnie (Β'1 θεωρητικο)
Η κυρία Ζωγάκη (λατρεμένη) ως συνήθως με τις καταπληκτικές της ιδέες!! Αλλά φυσικά τα περισσότερα συγχαρητήρια αξίζουν οι φοβεροί συμμαθητές του Γ5, που ανέλαβαν και απέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο αυτήν την εκδήλωση, και (η αδυναμία μου) οι μουσικοί μας πάντα με δυναμισμό και αυθορμητισμό... Δημιούργησαν μόνο με τη ρεαλιστική ομιλία ,την παρουσία και το τραγούδι τους το κλίμα του πολέμου και μας μετέφεραν στις σκέψεις και τις πληγωμένες ψυχές των παιδιών στη Γάζα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολύ σημαντικό να υπάρχει συνεργασία και ομαδικότητα ανάμεσα στους μαθητές ενός σχολείου(παράδειγμα λοιπόν για εμάς τους υπόλοιπους!) και φυσικά ευαισθητοποίηση από το σχολείο για τους ανθρώπους που πλήττονται από τον πόλεμο... Διότι πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι και το σχολείο , ως μικρογραφία της κοινωνίας , αντανακλά το μέλλον. Ήταν μάλιστα πολύ παράξενη και ενθαρρυντική νομίζω η αίσθηση της σιωπηλής συμμετοχής του κοινού, ενώ σε άλλες γιορτές υπάρχει πάντα μια ανησυχία. Ίσως αυτό έγινε επειδή το Γ5 έθιξε ένα πιο άμεσο, πιο κοντινό στην πραγματικότητα μας θέμα ...
Πάντως η εκδήλωση πέτυχε το στόχο της, ένα πρώτο βήμα δηλαδή προσέγγισης του προβλήματος. Αναρωτιέμαι μήπως ήρθε λοιπόν η ώρα το σχολείο μας( ή μήπως να το πω η 2η οικογένειά μας), το οποίο πραγματικά είναι πολύ δημιουργικό, να προβεί σε ακόμα πιο άμεσες ενέργειες? και να βοηθήσουμε έμπρακτα πια τα αδελφάκια μας στη Γάζα και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο.
Κύριε Μάνεση πολύ ωραία παρουσίαση.Ευχαριστούμεεε!!!
Μαργαρίτα Γ2
Οφσέπ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνο που είναι σημαντικό δεν είναι το ότι δεν κατάφερες να έρθεις. Είναι το ότι πάντα βρίσκεις τον τρόπο και είσαι κοντά μας. Και - πέρα από τη χαρά που μας δίνεις - συμβάλλεις έτσι το σχολείο μας να γίνεται "φωλίτσα".
-minnie,
Σε καλωσορίζω επισήμως στο μπλογκ μας και μετά πολλής χαράς, επίσης!
( Μετά από τόσες περιπέτειες σχολιασμού, ε;!)
Αν ήξερες πόση ανάγκη έχουν τα παιδιά την επιβράβευσή σου..
Και τι ωραία που το "έδεσες" το θέμα με το "αερικό" του Ππακωνσταντίνου
(http://www.youtube.com/watch?v=s3bf1PxnGss).
Επίτρεψέ μου να βάλουμε εδώ τους στίχους του-είναι λες και ακούγεται φωνή παιδιού απ' την Παλαιστίνη..
Όλα του κόσμου τα πουλιά
όπου κι αν φτερουγίσαν
όπου κι αν χτίσαν την φωλιά
όπου κι αν κελαηδήσαν
Εκεί που φτερουγίζει ο νους
εκεί που ξημερώνει
μαργώνουν τα πουλιά της γης
κι ούτε ένα δεν ζυγώνει
Σαν αερικό θα ζήσω
σαν αερικό
Ανάσα είναι καυτερή
και στέπα του Καυκάσου
η σκέψη που παραμιλά
και λέει τα όνειρά σου
Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει
Σαν αερικό θα ζήσω
σαν αερικό
Καλό απόγεμα, minnie! :-)
Μαργαρίτα,
Αν η επαγγελματική μου διαστροφή με οδηγούσε να κρίνω το σχόλιό σου, θα έλεγα: "εντυπωσιακή ευστοχία σχολιασμού" και θα παρατηρούσα και την ουσιαστική ( ουσιαστικότερη δε γίνεται, αφού διατυπώνεις συγκεκριμένη πρόταση) συμβολή στο διάλογο..
...Τελικά τα κατάφερα και...σχολίασα το σχόλιο..
Η στάση σεβασμού του "κοινού" πιστεύω ότι υποβλήθηκε τόσο από το θέμα, τη σοβαρότητα που αντιμετωπίστηκε, την ποιότητα που προέκυπτε, όσο και από τις σχέσεις που οι μαθητές έδειχναν να έχουν κατακτήσει μεταξύ τους και με την αγαπημένη τους φιλόλογο.
Η πρότασή σου πολύ ουσιαστική. Κι εγώ ελπίζω κάποια μικρότερα παιδιά, με λιγότερα βάσανα και τρεχάματα από τα δικά σας, να πάρουν την πρωτοβουλία για να κάνουμε κάτι πιο απτό σε σχέση με την Παλαιστίνη.
Να πω, επίσης, ότι οι παρενθέσεις σου εμπεριέχουν πολύ συναίσθημα και ομορφαίνουν πολύ τα λόγια σου. (Χα! Έτσι λέγαμε και για τις χαμηλόφωνες παρενθέσεις του Αναγνωστάκη! Σε καλό δρόμο είσαι!)
Και μιας και η Minnie άρχισε με τραγούδια δεν μπορώ να παραλλείψω εγώ αφιερώνοντας ένα τραγούδι το οποίο αν είχα καταφέρει να έρθω θα σας το ερμήνευα κιολας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε θα 'ρθουν να σου πουν
Πως σε πιστεύουν, σ' αγαπούν
Και πως σε θένε
Έχε τον νου σου στο παιδί
Κλείσε την πόρτα με κλειδί
Ψέματα λένε...
Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί
Λογάδες και γραμματικοί
Για να σε πείσουν
Έχε τον νου σου στο παιδί
Κλείσε την πόρτα με κλειδί
Θα σε πουλήσουν...
Κι όταν θα έρθουν οι καιροί
Που θα 'χει σβήσει το κερί στην καταιγίδα
Υπερασπίσου το παιδί
Γιατί αν γλυτώσει το παιδί
Υπάρχει ελπίδα...
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Παύλος Σιδηρόπουλος
Ας έχουμε το νου μας στο παιδί για να υπάρχει μια ελπίδα που πεθαίνει τελευταία...δεν φταίει σε τίποτα εκείνο...!
Απολαύστε το! : http://www.youtube.com/watch?v=2skR-SqNXjk&feature=player_embedded
Γράφτηκαν ήδη τόσα πολλά καλά σχόλια που δεν ξέρω άν έχω να προσθέσω κάτι εφάμιλλο της συγκίνησης που ένιωσα και νιώσαμε όσοι είμασταν εκεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σε όλους τους συντελεστές, καθηγητές και μαθητές. (Είχα καιρό να ακούσω συνθήματα που βγαίναν απο τη ψυχή)
Αγαπημένο Γ5...Σας πεθύμησα...
Sp. Lais,
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζομαι να απόλαυσες το κόκκινο χαλί που ήταν στρωμένο στην είσοδο του ιστολογίου για σένα!!
Αν εκτός ως χημικός μιλάς και ως μουσικός, τα πράγματα για το Γ5 είναι πολύ σοβαρά!!
(Τελικά, λίγο ο ένας, λίγο ο άλλος, τα καταφέρατε να ζηλέψω που δεν μπήκα ποτέ στο Α5, Β5, Γ5..)
Χαίρομαι πραγματικά που μας αφείνεται πάντα ένα χαμόγελο με τις δράσεις σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στα παιδία που είναι δραστήρια !!!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που βλέπω γνωστά πρόσωπα ,που συνεχίζουν να δημιουργούν και να δημιουργούνται!
Συγχαρητήρια στους καθηγητές μας ,που είναι πάντα εκεί ,και δίνουν τόσα πολλά σ όλους μας.
ΥΓ.Μπορεί να μην βρέθηκα μαζί σας, μιας και το πρόγραμμα μ είναι διαφορετικό , αλλά είμαι σίγουρος οτι ήταν εκπληκτικά.
Θα μαι πάντα πρόθυμος να σας βοηθήσω μιας και χαίρομαι ιδιαίτερα που είμουνα στο 6ο.
Κ.Μάνεση ευχαριστούμε που μας δίνετε υλικό και βρισκόμαστε έστω και απο απόσταση κοντά σας.
*-*
ΑπάντησηΔιαγραφήαρχικα ..εχω να πω οτι :/ εχω να γραψω στο μπλοκ του σχολειου μας αρκετες μερες και ομολογω πως μου ελειψε πολυ!
επισης οχι μονο μου ελειψε πολυ αλλα τα σχολια εχουν ευξυθει παρα πολυ..χαθηκα !!!( και εγω κυριε μανεση...)
οφσεπ
δεν εχουμε μιλησει ποτε ομως πιστευω πως ηταν πολυ ωραια να ελεγες το κομματι..θα χαριζε και αλλη μια νοτα στην γιορτη...
α! και περαστικα σου..
κ.Τζετζου
σας ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σας λογια ..αλλα αξιζουν συνχαριτηρια και σε εσας που σε αυτην οπως και στις υπολοιπες εκδηλωσεις βοηθατε με τον δικο σας τροπο!
minnie
( χαιρομαι που συνεχεια γεμιζει το μπλοκ με νεα προσωπα!)
μου αρεσουν αυτα που γραφεις και η οπτικη γωνια που διαθετεις..συμφωνω απολυτα μαζι σου ..οπως και με τους υπολοιπους σχολιαστες αλλωστε..ωστοσο ομως οφειλω να παραδεχτω πως εχουμε ''μαζευτει '' ολοι μονο απο την μια πλευρα της βαρκας..σε μια συζητηση που ειχα με τον κ. Αντωνιαδη..συνειδητοποιησα (με την βοηθεια του)πως εχουμε εστιασει την προσοχη μας στην παλαιστινη..και οχι τοσο στο φαινομενο γενικα..οχι τοσο στο πριν..δηλαδη το γεγονος οτι και το ισραηλ αλλα και παλαιστινη ειναι απλα μαριονετες στο ''θεατρακι'' καποιων αλλων..(αυτα προς το παρον σχετικα με αυτο)
επισης αυτος ο στιχος που εγραψες ειναι υπεροχος..α!ειναι και ο αγαπιμενος της κ.Ζωγακη (τωρα που το θυμηθηκα)
μαργαριτα..!(μαργαριταρι μου!)
πολυ χαιρομαι που σχολιασες!να επισημανω και εγω λοιπον το ταλεντο σου στον σχολιασμο...:) σε ευχαριστουμε πολυ!!!:*
καλα τα λετε κ.Μανεση!!!
ας εχουμε το νου μας ολοι στα παιδια! στα παιδια της παλαιστινης και σ ολα τα παιδια του κοσμου λοιπον!(οφσεπ)
*-* σας ευχαριστουμε παααρα πολυ κυριε Λαη και εσεις μας λειψατε και η χαρα μας ειναι μεγαλη που καταφεραμε να αποδωσουμε σε γενικες γραμμες καλα αυτο που οφειλαμε να αποδωσουμε ..οχι για εμας τοσο αλλα για τα παιδια στην παλαιστινη που το αξιζουν!
κ.Μανεση!(χαχα)
η αληθεια ειναι οτι ειστε απο τους ατυχους καθηγητες του σχολειου μας που δεν ειχαν την ευκαιρια να απολαυσουν το τμημα μας...φυσικα, τελειως αντικειμενικα ! οχι δηλαδη οτι ειναι το τμημα μου..καμια σχεση :P
λετε (αυτο πηγαινει για εσας κ.Λαη) ο κ.Λαης να γινει ο επισημος manager του Γ5??? χμμμ...
... αυτα απο μενα...φιλια πολλα !!!*-*
teleio!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήpolla bravo se olous...
stenaxoriemai pou den boresa na to dw apo koda...
ioanna,
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ πολύ πλέον είμαι καλύτερα και αμα με πετύχεις μίλησέ μου! Θα χαρώ!
Κι εγώ καμαρώνω πολύ για δασκάλους και μαθητές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να σας κάνω που έμπλεξα!
Μπράβο "παιδιά" σε όλους σας!
Μικρούς και μεγάλους!