Περιήγηση στην Κέρκυρα






Μια γενική άποψη της παλιάς πόλης της Κέρκυρας


Η Κέρκυρα είναι το νησί των Φαιάκων, πρωτεύουσα του πρώτου νεολληνικού κρατικού μορφώματος και μια από τις πιο όμορφες και συνάμα πιο οικολογικές πόλεις ολόκληρης της Ελλάδας.Ας το διαπιστώσετε και μόνοι σας.





Το παλάτι των Αγίων Μιχαήλ και Γεωργίου όπου διέμενε ο Βρετανός Αρμοστής

Ο μπροστινός κήπος του παλατιού





Σας θυμίζει τίποτα?


Και ένα μέρος της μεγάλης κεντρικής πλατείας της Κέρκυρας(Είναι πολύ μεγάλη)




Και άλλη πλατεία.Μην παραξενευτείτε στην Κέρκυρα οι πλατείες και οι χώροι πρασίνου είναι κάτι το κοινό











Ένα άγαλμα του πρώτου Κυβερνήτη της Ελλάδος Ιωάννη Καποδίστρια


Και ιδού τη βρήκα στο πίσω τζάμι ενός γαλλικού αυτοκινήτου


Σας άρεσαν φαντάζομαι.Εξάλλου πρέπει να σας άρεσαν γιατί έχει και συνέχεια.
Ανάρτηση: Νίκος Κατσιαούνης

Σχόλια

  1. υπεροχη η κοντινη μου κερκυρα!! ειχα παει αρκετα μικρη και σιγουρα θα παω ξανα!

    ΥΓ: και μονο που εχει αγαλμα το Σολωμο και τον Καποδιστρια φανταζεσαι τι πολιτισμο εχει αναπτυξει .(ναι! ειναι οι δυο αγαπημενες μου προσωπικοτητες μεσα στην ιστορια μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια μικρή διόρθωση:
    Το ανάκτορο είναι των Αγίων Μιχαήλ και Γεωργίου.
    Πρώτος (και απεχθέστατος) άγγλος αρμοστής ήταν ο Θ. Μαίτλαντ.Ο Μαίτλαντ ήταν παράλληλα Μέγας Μάγιστρος του Τάγματος των Αγίων Μιχαήλ και Γεωργίου. Στο Τάγμα αυτό οφείλει το όνομά του το Ανάκτορο.
    Και μια εικονική περιήγηση θα βρείτε από εδώ:
    http://www.digitalcorfu.com/vtour.aspx?lang=gr&bm=0&id=25

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανδρέας Μαρκουλιδάκης9 Σεπτεμβρίου 2010 στις 1:17 π.μ.

    Εμένα οι δρόμοι και οι πλατείες, και τώρα, αλλά και απ' όσα θυμάμαι από όταν είχα επισκεφθεί την Κέρκυρα, μου θυμήζουν πολύ την Ιταλία. Το παρατήρισα και γενικότερα. Πραγματικά ο πολιτισμός των επτανήσων, έχει επηρεαστεί αρκετα από τη δύση, γιατί ήταν μέχρι σχετικά πρόσφατα υπό την κατοχή τους. Εμένα πάντος θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα αυτές τις εικόνες και στην αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι δίκιο έχεις είναι το ανάκτορο των Αγίων Μιχαήλ και Γεωργίου.Λάθος μου και συγγνώμη για αυτό.Τι να κάνουμε όμως λάθη είμαστε ανθρώπους κανουμε.Ευχαριστω για τη διόρθωση.Και το θυμίζω ξανά.ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ.Έχω πάρα πολλές φωτογραφίες.Το μαρτύριο συνεχίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσείς θα δείτε φωτογραφίες ανώνυμε.Είναι διαφορετική η αίσθηση να επισκέπτεσαι τα μέρη παρά να τα βλέπεις σε φωτογραφίες.Σας δίνω απλώς μια ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκο μου,
    Ωραία η Κέρκυρά (σου). Και να ερπαινέσουμε και τη...φόρα που έχεις, καθώς, προτού ακόμα ανοίξει το σχολείο, έχεις κάνει κιόλας δυο ωραίες αναρτήσεις.
    Καλή μας χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιό μας στοχεύει στη συμμετοχή, τη συζήτηση, την ανταλλαγή, την έκφραση απόψεων και ιδεών, γι' αυτό και τα σχόλιά σας είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα:-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις