στο χημείο....


















26 Μαρτίου

στο χημείο του σχολείου μαθητές και καθηγητές, πειραματίστηκαν και συζήτησαν.

Μαζί μας, πάντα ενθαρρυντκή η σχολική σύμβουλος, κυρία Αγγελική Τρικαλίτη, που είχε την ιδέα και την οργάνωση, αυτής της γόνιμης -ελπίζουμε- συνάντησης!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ το Γιώργο Καπελώνη, καθηγητή του 1ου Λυκείου Παλαιού Φαλήρου και εξαιρετικό φωτογράφο, που αποτύπωσε τόσο όμορφα την ατμόσφαιρα της μέρας εκείνης...

Σχόλια

  1. Βλέπω τις φωτογραφίες και αναλογίζομαι πως εκείνη την ημέρα περνούσα έξω απο την πόρτα του χημείου χωρίς να συνειδητοποιώ τι γίνεται μέσα. Και μένα κάποια παιδιά μού είχαν μεταφέρει, Στέλλα, με πολύ θερμά λόγια εντυπώσεις από την εμπειρία εκείνης της μέρας. Οι φωτογραφίες, μεταφέρουν και επαληθεύουν τις εντυπώσεις αυτές.
    Δύο απ' αυτές τις φωτογραφίες είναι εξαιρετικές!
    Πάντα τέτοια, λοιπόν, και περιμένουμε κι άλλες ανταποκρίσεις από την ( σχεδόν άγνωστη για μένα, δυστυχώς..)επικράτεια του χημείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στέλλα είδα την ανάρτησή σου στο ξενοδοχείο στη Λάρνακα της Κύπρου αυτή τη στιγμή.Όλα αυτά που είδα επιβεβαιώνουν κατά τον πιο σαφή τρόπο ότι είσαι η Ηγέτιδα της Χημείας.Συγχαρητήρια και πάντα τέτοια και γνωρίζεις γιατί είμαι πολύ χαρούμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίοι και οι ΠΕ04 -ενιαίοι ή χωριστοί- !
    Ζωντανή ατμόσφαιρα, ενεργητική μάθηση!
    Μήπως θα μπορούσατε να μας μεταφέρετε εντυπώσεις, εμπειρίες, προβληματισμούς, ή κάποια συμπεράσματα από τη συνάντηση; νομίζω, θα μας ωφελούσαν όλους.
    Ε.Τζέτζου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για άλλη μια φορά η αγαπημένη καθηγήτρια Χημείας έδωσε... 'εκπαιδευτικό ρεσιταλ'! Ξύπνησε αναμνήσεις μερικών (αρκετών θα έλεγα) ετών πίσω...
    Χαίρομαι πλέον την δυναμική είσοδό της στον κυβερνοχώρο, ως blogger ενός πολύ ενδιαφέροντος σχολείου!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους καθηγητές και ειδικότερα στην καλή φίλη Στέλλα!
    ΓΠ
    ένας πρώην μαθητής σου
    και νυν υποψήφιος διδάκτωρ Χημικός Μηχανικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το εργαστήριο είναι ...εμπειρία! Για όλους, μαθητές και δασκάλους, ακόμα και θεατές!
    Τα παιδιά αναπτύσσουν- επιτέλους- δεξιότητες με τα χέρια και δουλεύουν σε ομάδες, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
    Υπάρχει έκπληξη, ανακάλυψη, απόλαυση, αλλα και απογοήτευση, γκρίνια, δυσκολίες.
    Υπάρχει και ...αξιολόγηση από τον καθηγητή.
    Για μένα πάντως το πιο μαγικό από όλα είναι ότι έτσι αφήνουμε "χώρο" στα παιδιά, για δράση και πρωτοβουλίες, το μάθημα παύει να είναι καθηγητοκεντρικό και αυτό είναι συγκλονιστική εμπειρία για το δάσκαλο,που βλέπει συχνά να "ανθίζουν" συναισθήματα και σχέσεις πρωτόγνωρες στο σχολείο.
    Φυσικά χρειάζεται προετοιμασία ιδιαίτερη και πολλά επιμονή, γιατί στην πορεία οι δυσκολίες στο να πετύχει κανείς την κατάλληλη ατμόσφαιρα, είναι πολλαπλάσιες από άλλου τύπου διδασκαλία.
    Αλλά με αυτά θα ασχοληθούμε με πρώτη ευκαιρία.
    Ευχαριστώ και τους τρεις για τα καλά σας λόγια, που ενθαρρύνουν και στηρίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την βρίζουν και στο σχολείο. πληρώνουν; και βέβαια πληρώνουν.

    Σας θυμίζει τιποτα ο παραπάνω διάλογος;
    Ρωτώ τα σχολεία που είναι κοντινά κ οι καθηγητές συναντιούνται κ τα λένε, είτε στο βαθμολογικό είτε στις επιτηρήσεις.
    Εγώ πιστεύω ότι γνωρίζετε κ η σκευωρία είναι εκτεταμένη στο βασανισμό καθηγήτριας. Ξέρω θα εκπλαγείτε. Αρκεί να πληρώνεστε καλά και να πουλάτε εκπλήξεις και άγνοια. ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιό μας στοχεύει στη συμμετοχή, τη συζήτηση, την ανταλλαγή, την έκφραση απόψεων και ιδεών, γι' αυτό και τα σχόλιά σας είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα:-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις