Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012

Τι αλχημείες γίνονται στο σχολείο μας;

Διαγωνισμός χημείας
γράφει η Στεφανία Κουτρούλη της Α΄


η δεύτερη και τρίτη ομάδα μετά την απονομή

O «1oς διαγωνισμός χημείας για το mole» πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας στις 20-24 Φεβρουάριου 2012. Στον πρωτοποριακό αυτό εργαστηριακό διαγωνισμό συμμετείχαν όλοι οι μαθητές κάθε τμήματος της A' λυκείου, χωρισμένοι συνολικά σε 20 ομάδες, πενταμελείς οι περισσότερες.



Οι μαθητές λοιπόν έπρεπε να εκτελέσουν κάποιες πειραματικές διαδικασίες, αφού πρώτα είχαν κάνει τους απαραίτητους υπολογισμούς. Όλα αυτά έπρεπε να γίνουν κατά τη διάρκεια μιας διδακτικής ώρας. Παρόντες ήταν οι καθηγητές της χημείας κος Λάης και κα Χριστοπούλου – ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί της ιδέας…. οι οποίοι παρατηρούσαν τις ομάδες και κρατούσαν σημειώσεις για το κατά πόσο συνεργάζονταν και πόσο συμμετείχε ο καθένας στην εργασία με σκοπό να αναδείξουν στο τέλος το νικητή.

Μετά από μια εβδομάδα γεμάτη αγωνία, κατά την οποία αξιολογήθηκαν όλες οι ομάδες από τους 2 καθηγητές μας, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού τη Δευτέρα 5 Μαρτίου.

Έτσι την τρίτη θέση κέρδισε η ομάδα από το Α3 με τους μαθητές:Νεφέλη Στασινού, Σιδηρόπουλος Γιώργος, Πρασσάς Βεγγέλης, Σαπαλίδου Έφη, Σαβουιδάκη Μαριαλέννα.

Την δεύτερη θέση πήρε η ομαδα από το Α1 που αποτελούνταν από τους: Δουμιάς Παναγιώτης, Αστέρος Παντελής, Γεροντάρης Μάριος, Αναγνωστόπουλος Γιώργος, Αλεξοπούλου Ιωάννα.

Νικήτρια του διαγωνισμού ανακηρύχθηκε η ομάδα από το Α2 με τους μαθητές: Κροντηράς Παναγιώτης, Καδένας Στέφανος, Κουτρούλη Στεφανία, Καράμπελα Μαρία,Θεοδωροπούλου Αθηνά.

Αν και αυτός ήταν ο πρώτος χρόνος που έγινε ένας τέτοιος διαγωνισμός είναι σίγουρο πως κίνησε το ενδιαφέρον τόσο των μαθητών όσο και των καθηγητών ενισχύοντας το πνεύμα της ομαδικότητας και της συνεργασίας στους μαθητές,αφήνοντάς τους ταυτόχρονα αξέχαστες εμπειρίες!

Στεφανία Κουτρούλη

το χημικό δίδυμο  Χριστοπούλου -  Λάης, που είχε την ιδέα του διαγωνισμού

το Α2 συλλαγάται. Εξάλλου έβγαλε τη νικήτρια ομάδα

στιγμιότυπα

από την απονομή

το Α4 σε δράση

κάποιοι προβληματίζονται, άλλοι το αντιμετωπίζουν πιο χαλαρά

το Α3 σε πλήρη διάταξη

Συγχαρητήρια και από την κεφαλή του σχολείου

για καλό και για κακό ας έχουμε γραμμένα τα ονόματα των νικητών

 
Μέλη της νικήτριας ομάδας επιδίδονται σε λεπτούς χειρισμούς. Η κάμερα δεν μπορεί να αποδώσει, δυστυχώς, τη σταθερότητα των χεριών.
 
οι νικητές του διαγωνισμού ( με μια απουσία).
Στο βλέμμα τους διακρίνει κανείς ότι παραμένουν μετριόφρονες

11 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στους νικητές!!Άντε και του χρόνου με πιο..... εκρηκτικά πειράματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ αμέσως να συγχαρείς τους νικητές....ουστ από εδώ.
    Όλοι οι άλλοι δεν αξίζουν; :p

    Με κάλλιο να γίνουν πειράματα του χρόνου να αναπαυθεί και η ψυχή του Ρασκόλνικοφ....έτσι βασίλισσα Χριστοπούλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτω οι νικητές!!Οι άλλοι σαφώς και αξίζουν αλλά η οικονομία και η επιστήμη χρειάζονται τους καλύτερους χημικούς!!ΧΑΧΑ!!

      Χτύπα ξύλο ή μάλλον το κεφάλι σου που με σκότωσες από τώρα!!Έχω καιρό!!Αθεόφοβε!!!Τσ τσ τσ τσ!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  3. αγαπάμε χημειαααα!!!!!!
    πολυ πολυ ωραιος ο διαγωνισμος σας!
    συγχαριτηρια σε όλες τις ομαδες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υποτυπώδες παράδειγμα σωστής συμπεριφοράς αποτελεί η Άλς.

    Συγχαρητήρια σε όλους!(μαθητές,καθηγητές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ωραια πραγματα χανουμε!!!
    πολυ ωραια η ιδεουλα σας κ.Λαη και κ.Χριστοπουλου!!! κριμα που δεν τα προλαβαμε κι εμεις!!! ... συγχαρητηρια και σε αυτους που νικησας και κυριως σε ολους οσους συμμετειχαν... μικροι χημικοι!!!


    ΑΠΕΙΡΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύγε!
    Αιέν αριστεύειν, 6ο ευφάνταστο Λύκειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σε όλα τα παιδιά και τους καθηγητές.
    Μία ερώτηση έχω να κάνω μόνο. Σε εμάς γιατί δεν τα κάνετε αυτά. Εγώ προσωπικά ψοφάω για πειράματα ιδιαίτερα αν αυτά κάνουν Μπουμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορείτε να μου εξηγήσετε τη μανία σας με τις εκρήξεις;;;;
    Πρόκειται για διαχρονικό παράπονο των παιδιών!
    Κατά τα άλλα, ο διαγωνισμός -ιδέα του κ. Λάη- ήταν και για εμάς μια πολύ καλή εμπειρία και, νομίζω, έδωσε μια νότα χημείας στη σχολική καθημερινότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα,Στέλλα,που δεν καταλαβαίνεις-και καλά δηλαδή."Εκρηκτική" εφηβεία,τέλος.Όταν δε-αυτό τους το πάθος διοχετεύεται σε δημιουργικές "εκρήξεις" δράσεων κι "αντιδράσεων χημικών"-κι όχι μόνο,συντελούνται μικρά θαύματα.Σαν κι αυτά στο εργαστήριο της Χημείας-κι όχι μόνο.Μου αρέσετε κι εσείς κι οι μαθητές μας!!![είστε μια ομορφιά!]
      ¨Αννα Ζ.

      Διαγραφή

Το ιστολόγιό μας στοχεύει στη συμμετοχή, τη συζήτηση, την ανταλλαγή, την έκφραση απόψεων και ιδεών, γι' αυτό και τα σχόλιά σας είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα:-)