Πρα(γ)ματική Απόλαυση

Περπατάμε ανάμεσα σε πάρκα και κτήρια με υψηλή αισθητική. Επικρατεί ησυχία κι ας βρισκόμαστε στο κέντρο της πόλης. Οι οδηγοί σέβονται τους πεζούς, επιτρέποντάς τους να περάσουν στη στις διαβάσεις. Καλά καταλαβάτε... δε βρισκόμαστε στην Αθήνα. Για την ακρίβεια δε βρισκόμαστε καν στην Ελλάδα.

Η Πράγα από το αεροπλάνο!

Ακόμη κι αν πέρασε ένας μήνας, το ταξίδι μας στην Πράγα, μοιάζει να έγινε χθες. Σα χθες λοιπόν περπατήσαμε για πρώτη φορά στους πλακόστρωτους δρόμους της και απολαύσαμε μοναδικές τζαζ μελωδίες υπό το φως και με μια μπύρα στο χέρι (αυτά δεν τα λέμε παραέξω!)

Τζαζ, μουσική και μπύρα

Το συγκρότημα που μας κράτησε συντροφιά

Ο πόνος στα πόδια από την ξενάγηση της δεύτερης μέρας φάνηκε ασήμαντος μπροστά στις μαγερυτικές εικόνες και στον ευρωπαϊκό αέρα της Πράγας.

Θέα από την Παλιά Πόλη

Αστρονομικό Ρολόι

Στην πλατεία του Κάφκα

Και το βράδυ... όχι μη σας μπαίνουν ιδέες, απολαύσαμε το Μαύρο Θέατρο της Πράγας.
Τρίτη μέρα και βρισκόμαστε σε άλλη χώρα! Μια γρήγορη ξενάγηση στη Δρέσδη και μετά... ψώνια!

Τα καλά της Παγκοσμιοποίησης

Ξημερώματα τέταρτης μέρας (εννοείται πως δεν έχουμε κλείσει μάτι) και φεύγουμε για το Τσέσκυ Κρούμλοφ (μη ρωτήσετε πως γράφεται). Μέσα σε λίγες ώρες καταφέραμε να πάρουμε μια γεύση από βασανιστήρια, κέρινα ομοιώματα, κάστρα ευγενών αλλά και γλυκά του Μεσαίωνα (ειδικά τα τελευταία ακόμη τα νοσταλγούμε!)

Η θέα της πόλης από το ιστορικό κάστρο

Τελευταία μέρα και αποχαιρετάμε το ξενοδοχείο με ένα αίσθημα μελαγχολίας. Όμως το Κάρλοβυ Βάρι, η φημισμένη λουτρόπουλη, μας ανεβάζει τη διάθεση. Γευτήκαμε το νερό απ'τις πηγές της ελευθιερίας και της φιλίας (μη σας ξεγελάνε τα ονόματα, το νερό είχε χάλια γεύση). Σε αντίθεση με το νερό το φαγητό που δοκιμάσαμε στο παραδοσιακό εστιατόριο ήταν νοστιμότατο.

Τα απομεινάρια του ελαφιού από το πιάτο της Ισμήνης

Και αχ... φτάσαμε κιόλας στο αεροδρόμιο για να φύγουμε.

Δυστυχώς περιγράφουμε μόνο το 1/38 από όσο ζήσαμε σε αυτό το ταξίδι για το οποίο ευχαριστούμε απ' την καρδιά μας τους καθηγητές μας... καθώς και τα αεροδρόμια τα οποία άνοιξαν την κατάλληλη στιγμή!

κ. Παπασταμόπουλος, κ. Κουγιουμτζόπουλος, κ. Πασσά, κ. Τρουλάκη, κ. Ορκόπουλος ο οποίος δεν απεικονίζεται.

Και τώρα η εμπειρία όπως την περιγράφει ένα από τα μέλη του πληρώματός μας.

"Φύγαμε και μου λείπουν ήδη όλα! Τι να σας πω πρώτα!
Κατ' αρχάς είναι μια χώρα γεμάτη από πράσινο. Πρώτη φορά έβλεπα τόσο πράσινο μέσα σε μια πρωτεύουσα! Βέβαια, δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και ο Μολδάβας που περνά μέσα από το κέντρο της πόλης. Γυρνάς το κεφάλι σου μέσα από το' αυτοκίνητο, βλέπεις τα ήρεμα νερά του ποταμού και αμέσως χαλαρώνεις!
Είναι βέβαια και τα κτήρια. Αυτά τα κτήριο γοτθικού τύπου που, όπως είχε πει κι ο Νίκος, "σε κάνεουν να θέλεις να βάλεις τον κορσέ και την πανοπλία και να βγεις έξω!". Η αλήθεια είναι πως επικρατούσε η αίσθηση πως βρισκόμαστε στο Μεσαίωνα.
Επίσης, πρέπει να πω πως ο Βαγγέλης ο Κουνέλας είναι μορφή! Δεν ξέρω αν θα άντεχα άλλη μια μέρα με τόσο γέλιο! Δεν μπορώ να σας πω τι έλεγε όμως! Δυστυχώς.
Επίσης, κάποιες ίσως θέλουν να μιλήσω για τους κούκλους Ιταλούς που γνωρίσαμε αλλά δε θα τους κάνω τη χάρη! Μόνο τα ονόματά τους θα σας πω: Cristiano, Francessco, Francesco και Umberto.
Τα παραπάνω είναι μόνο το 1/20 από όσα έγιναν αλλά λυπάμει, δεν μπορώ να πω περισσότερα!
Το μόνο που μπορώ να πω είναι: "ΑΣ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!"
Αυτά και άλλα πολλά.
Φιλιά, Εύα."

Ισμήνη & Λίζα

Σχόλια

1. Όταν λέω εγώ ότι ξεσαλώσανε στην Πράγα δεν με ακούει κανείς.Όταν μιλάω μιλάω με στοιχεία.Αυτό αποδεικνύεται τόσο στο κείμενο της Εύας όσο και στις φωτογραφίες.

2. 'Αρα μιλάς με στοιχεία άλλων,ε? Αν το ότι περάσαμε πάρα μα πάρα πολύ όμορφα θεωρείται ξεσάλωμα,τότε ναι ξεσαλώσαμε! Ήταν μοναδική εμπειρία και ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου τους καθηγητές που μου έδωσαν την ευκαορία να συμμετέχω! Άντε και του χρόνου!!!

3. Χαιρετίζω την πρώτη "απευθεἰας" μαθητική ανάρτηση! Ισμήνη, Λίζα, πάντα στην πρωτοπορία!
    (ευχή; διαπίστωση; ευχή και διαπίστωση;)

Φαίνεται πως αυτή την εκδρομή λίγοι την έκαναν και πολλοί την ονειρευτήκαμε. Όλα όσα είδαμε, ακούσαμε, υποψιαστήκαμε από περιγραφές, βίντεο, φωτογραφίες, αφηγήσεις, αναρτήσεις, όλα, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ενός ονειρεμένου ταξιδιού.

Θαύμα, θαύμα. Τώρα που πήραμε την κρυάδα του εξωτερικού, ας ετοιμαζόμαστε και για τις επόμενες φορές. ( Αν μας το επιτρέπουν, βέβαια, ηφαίστεια, σεισμοί, καταποντισμοί οικονομικοί.)

Και πάλι συγχαρητήρια για την ανάρτηση, παιδιά. ( Αχ, αυτό το ελαφάκι, αχ!)

4. Υπέροχη, δροσερή, νεανική γεύση από Πράγα, μέσα από φωτογραφίες και κείμενα, διαλεγμένα με προσοχή και φροντίδα από την Ισμήνη και τη Λίζα.
    Πολύ καλό το κείμενο της Εύας. Ζηλέψαμε και λίγο....
    Εύχομαι να κάνετε πολλές άλλες εκδρομές και να μας πάρετε κι εμάς μαζί σας!
    Και σ΄άλλες τέτοιες αναρτήσεις!!!!

5. Ισμήνη να σου γνωστοποιήσω ότι στο "ξεσάλωμα" θα 'μαι και εγώ.Μπορεί φέτος να 'κανα βλακεία που θε ήρθα αλλά δεν συνηθίζω να επαναλαμβάνω τα λάθη μου.Το δίς εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.

6. Καλησπέρα σε όλους!

Ως μέλος του πληρώματος κι εγώ έχω να πω πως η Πράγα ήταν φανταστική! Πραγματικά, θέλω να ξαναπάω τόσο πολύ μόνο και μόνο για να δω καλύτερα το Πανεπιστήμιο του Καρόλου, να αγοράσω ποδήλατο -και να μάθω να κάνω ποδήλατο- και να περιπλανηθώ στους δρόμους της Πράγας όπως οι άλλοι και να μάθω να λέω καλά: σμιρσλίνα!
    Ήταν μια φανταστική εμπειρία από την οποία μάθαμε πολλά πράγματα για την Τσεχία αλλά και μια πόλη της Γερμανίας, τη Δρέσδη και δεθήκαμε όλοι μαθητές και καθηγητές περισσότερο!

7. Χαιρετίζουμε τις νέες μας ανταποκρίτριες και τις δυναμικές παρεμβάσεις τους!
    Τι παρουσίαση!
    Και με τις μουσικές σας, και με τα μουσεία και με το κέφι σας.
    Μπράβο σας! Ανεβάζετε τον πήχη!