Kάθε σκακιστής ήταν κάποτε αρχάριος...Irving Chernev

 



Η σκακιστική ομάδα του σχολείου μας την χρονιά που πέρασε , μετά την περίοδο της πανδημίας επανήλθε δυναμικά στο προσκήνιο. Η αίθουσα του σκακιού έγινε χώρος συνάντησης όχι μόνο για τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα αλλά και για τους υπόλοιπους  μαθητές/τριες του σχολείου μας. Έμπνευση για την ομάδα μας το ποίημα του Αναγνωστάκη "Το σκάκι"

Ἔλα νὰ παίξουμε…

 θα σοῦ χαρίσω τὴ βασίλισσά μου
Ἦταν γιὰ μένα μιὰ φορὰ ἡ ἀγαπημένη
Τώρα δὲν ἔχω πιὰ ἀγαπημένη

Θὰ σοῦ χαρίσω τοὺς πύργους μου
Τώρα πιὰ δὲν πυροβολῶ τοὺς φίλους μου
Ἔχουν πεθάνει ἀπὸ καιρὸ
πρὶν ἀπὸ μένα

Ὅλα, ὅλα καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω
Ὅλα, ὅλα καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω
Μονάχα ἐτοῦτο τὸν τρελό μου θὰ κρατήσω
ποὺ ξέρει μόνο σ᾿ ἕνα χρῶμα νὰ πηγαίνει

δρασκελώντας τὴν μίαν ἄκρη ὡς τὴν ἄλλη
γελώντας μπρὸς στὶς τόσες πανοπλίες σου
μπαίνοντας μέσα στὶς γραμμές σου ξαφνικὰ
ἀναστατώνοντας τὶς στέρεες παρατάξεις

Ἔλα νὰ παίξουμε…

Ὁ βασιλιὰς αὐτὸς δὲν ἤτανε ποτὲ δικός μου
Κι ὕστερα τόσους στρατιῶτες τί τοὺς θέλω!
Τραβᾶνε μπρὸς σκυφτοὶ δίχως κἂν ὄνειρα
Ὅλα, ὅλα, καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω

Ὅλα, ὅλα, καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω
Μονάχα ἐτοῦτο τὸν τρελό μου θὰ κρατήσω
ποὺ ξέρει μόνο σ᾿ ἕνα χρῶμα νὰ πηγαίνει
δρασκελώντας τὴν μίαν ἄκρη ὡς τὴν ἄλλη

γελώντας μπρὸς στὶς τόσες πανοπλίες σου
μπαίνοντας μέσα στὶς γραμμές σου ξαφνικὰ
ἀναστατώνοντας τὶς στέρεες παρατάξεις
Ἔλα νὰ παίξουμε…

Κι αὐτὴ δὲν ἔχει τέλος ἡ παρτίδα…

Στο 20ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Μαθητών -Μαθητριών 2023  που έγινε 28 Απριλίου 2023, τα παιδιά μας μετά από σπουδαία εμφάνιση τερμάτισαν στην 14η θέση.



Το Σχολείο μας είναι το μοναδικό Σχολείο της Καλλιθέας (σε όλες τις βαθμίδες) που για τέταρτη  χρονιά συμμετέχει στα τελικά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. 

Η ομάδα μας είχε την εξής σύνθεση:

Ανδρίκουλας Ευθύμιος

Αραβαντινός Αναστάσιος

Δαμίγος Ιωάννης

Θανάσης Δημήτριος

Μόκα Βασιλική (εξαιρετική εμφάνιση με 2 νίκες)

Παπαγεωργίου Κων/νος 

20ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ - ΛΥΚΕΙΑ

Τελική Κατάταξη μετά από 7 Γύρους

Κατάταξη

Ομάδα

Παρτίδες

  +

  =

  -

Βαθμοί

1

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ

7

7

0

0

14

2

7ο ΠΑΤΡΩΝ

7

6

0

1

12

3

ΠΡΟΤΥΠΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

7

4

1

2

9

4

ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Α

7

3

2

2

8

5

2ο Ν. ΙΩΝΙΑΣ

7

3

2

2

8

 6

4ο ΧΑΛΚΙΔΑΣ

7

3

2

2

8

7

ΕΚΠ/ΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΑ

7

3

2

2

8

 8

1ο ΥΜΗΤΤΟΥ

6

1

4

1

8

9

3ο ΓΛΥΦΑΔΑΣ

7

4

0

3

8

10

ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Β

7

3

2

2

8

11

ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

6

2

1

3

7

12

1ο ΑΙΓΑΛΕΩ

7

3

1

3

7

13

ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ

7

2

2

3

6

14

6ο ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

6

0

3

3

5

15 

ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΑΤΡΩΝ Α

7

2

1

4

5

16 

ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΑΤΡΩΝ Β

6

1

1

4

5

17

HOMO EDUCANDUS ΑΓΩΓΗ

6

1

1

4

5

18

27ο ΑΘΗΝΩΝ

5

1

0

4

4

19

1ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ

7

0

3

4

3

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις