Στιγμές γιορτής στο σχολείο μας!
Την Παρασκευή στις 16 Δεκεμβρίου δυο bazaar έγιναν στο σχολείο μας.
Το ένα αφορούσε ανακύκλωση ρούχων στα πλαίσια του project της Α Λυκείου με τίτλο: Ρούχα, εξερεύνηση σε έναν άγνωστο κόσμο. Στόχος να εξοικειωθούμε όλοι με την ιδέα της ανακύκλωσης στα ρούχα και να συγκεντρωθούν χρήματα, που μαζί με τα ρούχα που περίσσεψαν θα δοθούν για φιλανθρωπικό σκοπό.
Το ένα αφορούσε ανακύκλωση ρούχων στα πλαίσια του project της Α Λυκείου με τίτλο: Ρούχα, εξερεύνηση σε έναν άγνωστο κόσμο. Στόχος να εξοικειωθούμε όλοι με την ιδέα της ανακύκλωσης στα ρούχα και να συγκεντρωθούν χρήματα, που μαζί με τα ρούχα που περίσσεψαν θα δοθούν για φιλανθρωπικό σκοπό.
Το άλλο ήταν το bazaar λιχουδιών της Περιβαλλοντικής ομάδας που έγινε για δεύτερη χρονιά, για την ενίσχυση της. Όπως μπορείτε να δείτε περάσαμε υπέροχα!
Χριστουγεννιάτικη γιορτινή ατμόσφαιρα,
που συνεχίστηκε και το Σάββατο
και ελπίζουμε να γίνει μέρος της παράδοσης του σχολείου μας!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Πράγματι,στιγμές γιορτής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεμνής και όχι χαζοχαρούμενης. Που προϋποθέτει οργάνωση, συμμετοχή, δημιουργία, συνεργασία. Και καθηγητές "από πίσω" εμψυχωτές, με αποθέματα ψυχής και δοτικότητας.
Χωρίς να διαταραχτεί το ωρολόγιο πρόγραμμα, χωρίς να χαθούν ώρες διδακτικές - για να μην ανησυχεί και η τάξις.
Πολλαπλή η ωφέλεια, πολλαπλό το κέρδος. Πολλά και τα ευχαριστώ μας, όσων δε συμμετείχαμε στην οργάνωση αλλά καρπωθήκαμε το κλίμα και τη χαρά. Παιδιά, Στέλλα, Άντζυ, από καρδιάς!
Όμορφα που ήταν!...Μου άρεσε-εκτός των άλλων-που σε μια απ'τις πολλές "φάσεις",είδα κάποια απ'τα "λαλημένα " μας της Γ'Λυκείου να χορεύουν γελώντας ξώγκαρδα,να χαίρονται από καρδιάς κι από νιότης ξεχείλισμα.Μου άρεσε επίσης-πολύ όμως-η "σοβαρότης" στα μικρά της Πρώτης,που εργάστηκαν για το στήσιμο του παζαριού ρούχων,η ήρεμη δύναμη της "περιβαλλοντικής",που αναμετριέται με ρίζες,με άνθη,με καρπούς κ'...με μεζεδάκια παν-νόστιμα-όμως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς γίνεται να τη...στείλουμε στα αζήτητα την ξέπνοη-μες στη μιζέρια της τενεκεδένιας της χλαπαταγής-...ανθ' υπο κακουργήσασα-και καλά-..."Υπουργό";-με το παχυλό "εσχες" κ' το απισχνασμένο "πόθεν".Στα σχολειά που τους...βγάζουν τη γλώσσα,στα σχολειά που πήραν...βιβλία τον Δεκέμβρη-αλλά δε μασάνε-φτύνουν στα μούτρα των μίζερων και πάνε παραπέρα.Αυτό εμένα μου έμεινε απ'τη γιορτή,αγαπημένοι μου συνάδελφοι κ' μαθητές.
Άννα Ζ.
Για αρχή προσυπογράφω τα δύο προηγούμενα σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Βέβαια,στην περίπτωσή σας,κ. Ζωγάκη, δεν παίρνω και όρκο ότι κατάλαβα τι ακριβώς προσυπογράφω:Ρ)
Αλλά αυτό που κράτησα εγώ ήταν κάτι άλλο.
Μπορεί να είναι μόνο δική μου αίσθηση,αλλά μού δόθηκε η εντύπωση ότι τόσο η πρωτοβουλία όσο και η (άντε να μην πω άψογη αν και δε βρίσκω επιχείρημα που να με εμποδίζει να το πω) υλοποίησή της δε φάνηκε να προκαλεί έκπληξη.
Θέλω να πω, ότι μπορεί πολλοί από εμάς να απαξιώνουμε το σχολείο,αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι που αρνούνται πεισματικά(και καλά κάνουν) την παραίτηση.
Και καταφέρνουν με κόπο,αλλά και πάθος να κάνουν την ύπαρξη τέτοιων στιγμών στο σχολείο να μοιάζει...φυσική.
Και γι'αυτό τους ευχαριστώ:)
(Καληνύχτα απ'τη Θεωρητική)
Μπράβο, βρε θεωρητική,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας ανοίγεις τα μάτια..Τώρα που το λες, ναι, σα να αρχίζουμε και συνηθίζουμε σε μικρογεγονότα έξω από τα απολύτως σχολικά τετριμμένα. Ακόμα και τα παιδιά της περιβαλλοντικής με τις τσάπες και τα γαντάκια τους καμία έκπληξη δε θα νιώσουμε βλέποντάς τα κάθε βδομάδα στα χώματα (είναι δικά τους και δικά μας:-) )
Λίγο ακόμα και θα λέγαμε ότι και ο προχτεσινός καναπές κι αυτός μέρος του σκηνικού από πάντα ήταν. ( Βέβαια, η βασιλεία του δεν κράτησε πολύ...)
Αμ, η γιορτή που θα γίνει αύριο και που λες και δεν την ετοίμασε κανείς;
Α, καλά τα λες, θεωρητικοπούλα!
Όλα αυτά που γράφετε,
ΑπάντησηΔιαγραφήκυρίως εσείς οι ίδιοι,
φτιάχνουν την εικόνα.
Μια εικόνα που έχει απ΄όλα,
ελπίδοαπογοητευση, χαρμολύπη,
θυμοπροσμονή και ...άλλα
αντιφατικά που συνυπάρχουν μέσα μας!
Έχετε όλοι τις ευχές και την αγάπη μου.
Υ.Γ. Η σημερινή γιορτή, απλά ...ΥΠΕΡΟΧΗ, εμένα τουλάχιστον με έκανε να φύγω με χαμόγελο από το σχολείο και έκλεισε τόοσ όμορφα τον κύκλο του 2011.